رونمایی از ساعت های هوشمند و هیبردی فسیل

کمپانی فسیل (Fossil) از نسل جدید ساعت‌های هوشمند Hybrid خود با نام Gen 6 Hybrid، برای کسانی که ظاهر کلاسیک‌تر را همراه با برخی از ویژگی‌های هوشمند این ساعت‌های مدرن ترجیح می‌دهند، رونمایی کرد. این محصول جدید فسیل، عناصر طراحی را از دیگر ساعت‌های هوشمند نسل ۶ خود وام گرفته و البته فناوری‌های بیشتری را در سخت‌افزار این محصول گنجانده است.

رونمایی از ساعت های هوشمند و هیبردی فسیل

رونمایی از ساعت های هوشمند و هیبردی فسیل

Gen 6 Hybrid در دو طرح ماشین (Machine) و استلا (Stella) در دسترس خواهد بود. قاب اولی دارای اندازه‌ای 45 میلی‌متری بوده و در رنگ‌های مشکی، دودی و نقره‌ای عرضه می‌شود. طرح Stella نیز یک قاب کوچکتر 40.5 میلی‌متری با رنگ‌های زنانه‌تر از جمله رزگلد، نقره‌ای و دو رنگ است. هر دو ساعت دارای بندهای قابل تعویض (به ترتیب 18 و 24 میلی‌متری) از مواد مختلف از جمله فلزات سه پیوندی و نوارهای چرمی یا سیلیکونی کلاسیک هستند.

ساعت Gen 6 Hybrid علاوه بر عمر باتری دو هفته‌ای و عقربه‌های اعلام زمان فیزیکی، از ردیابی خواب و گام‌شمار، اعلان‌ها، واچ‌فیس‌های قابل تنظیم، نظارت مداوم بر ضربان قلب و تمرین و ردیابی سطح اکسیژن خون (SpO2) نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون داخلی با پشتیبانی از دستیار صوتی الکساست.

علاوه بر این قابلیت‌های سخت‌افزاری، فسیل یک برنامه همراه بازطراحی‌شده برای اندروید و iOS با گزینه‌های شخصی‌سازی بهبود‌یافته و داشبورد داده‌های تناسب اندام جامع‌تر را برای Gen 6 Hybrid منتشر کرده است. برنامه جدید همچنین با ساعت‌های هوشمند فسیل Hybrid قدیمی‌تر نیز کار می‌کند تا کاربران بتوانند از رابط کاربری جدید برنامه استفاده کنند.

ارسال نظر