HP، وب‌کم و CPU مانیتورهای خود را ارتقا می‌دهد

رسانه کلیک - شرکت HP اخیراً مانیتورهای همه‌کاره پاویلون را آپدیت کرده است که در دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچ به بازار عرضه می‌کند. آپدیت این مدل شامل CPU جدیدتر، طراحی باریک‌تر، و وب‌کم‌ پاپ‌اپ می‌شود که در صورت لزوم می‌توان آن را از دید پنهان ساخت.

HP، وب‌کم و CPU مانیتورهای خود را ارتقا می‌دهد

HP اعلام کرده این مانیتور نسبت به مانیتور هایی که سال گذشته بازار عرضه شده بود، ویژگی‌های بیشتری دارد. این ویژگی‌ها شامل باریک‌تر شدن مانیتور، وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی و صفحه‌نمایش بدون حاشیه جانبی می‌شود که نیازهای کاربران را تأمین می‌کند.

سیستم‌های دیگر این مانیتور هم ارتقا یافته‌اند که از میان آن می‌توان به پردازنده اینتل corei7، دوربینی مخفی‌ که در زمان نیاز می‌توان از آن استفاده کرد و سیستم تشخیص چهره مایکروسافت Windows Hello اشاره کرد. سیستم صوتی این مانیتور هم ارتقا یافته که طراحی آن به عهده شرکت بنگ و اولفسن (B&O) است. گفتنی است اسپیکرهای این مانیتور در جلوی آن تعبیه شده است.

قیمت این مانیتور در آمریکا از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود. لازم به ذکر است به این دلیل که این مانیتور هنوز در اروپا عرضه نشده قیمت آن مشخص نیست اما احتمالاً از ۵۷۵ پوند شروع می‌شود.

ارسال نظر