احتمال رونمایی از پردازنده Kirin 980 شرکت هواوی در تاریخ 31 آگوست

رسانه کلیک - هواوی تاریخ برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2018 را اعلام کرده است. انتظار می رود در این کنفرانس پردازنده Kirin 980 معرفی شود.

احتمال رونمایی از پردازنده Kirin 980 شرکت هواوی در تاریخ 31 آگوست

در حال حاضر بیشتر گزارش ها و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود، مربوط به کمپانی کره ای سامسونگ و پرچمدار آینده آن، گلکسی نوت 9 است. در ادامه سال جاری میلادی علاوه بر سامسونگ شرکت‌ های دیگری نیز از پرچمداران جدید خود رونمایی می کنند.

انتظار می رود هواوی در ماه اکتبر از فبلت های پرچمدار خود، میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی کند. بر اساس گزارش ها گوشی هواوی میت 20 پرو از ویژگی های مناسبی بهره می برد که به عنوان نمونه می توان به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، صفحه نمایش خمیده OLED و پردازنده جدید این کمپانی چینی اشاره کرد.

پردازنده Kirin 980 هواوی با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است که به این تراشه اجازه می دهد در مقایسه با اسنپدراگون 845 ابعاد کوچک تری داشته باشد و انرژی کمتری مصرف کند. در حالی که هواوی در ماه اکتبر از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند، با پردازنده جدید آن در نمایشگاه IFA 2018 ملاقات می کنیم.

این غول دنیای فناوری به تازگی خبر از برگزاری کنفرانس خبری خود در تاریخ 31 آگوست در نمایشگاه IFA 2018 در شهر برلین داده است. مدت زمان برگزاری این مراسم تنها 45 دقیقه است. با توجه به این زمان انتظار نمی رود که هواوی از پردازنده Kirin 980 به همراه میت 20 رونمایی کند با این حال شاید یک دستگاه میان رده و یا پایین رده را در معرض دید عموم قرار دهد.

به احتمال زیاد در این مراسم پردازنده قدرتمند کایرین 980 معرفی می شود. این تراشه در سال جاری میلادی قدرت گوشی های گران قیمت این شرکت را تامین می کند و در سال آینده گوشی های هوشمند آنر با قیمت های پایین تری به این چیپست مجهز می شوند.

ارسال نظر