نسل آینده هواوی Super Charge با توان 40 وات در راه است

رسانه کلیک - هواوی گوشی های پرچمدار و همچنین برخی از میان رده های خود را به فناوری شارژ سریع مجهز می کند. نسل آینده هواوی Super Charge به تازگی در اینترنت حضور پیدا کرده است.

نسل آینده هواوی Super Charge با توان 40 وات در راه است

در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند، محصولات خود را با فناوری شارژ سریع روانه بازار می کنند. این تکنولوژی باعث می شود که اسمارت فون ها در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ شوند.

هم اکنون کمپانی های مختلف از فناوری های منحصر به‌فرد خود استفاده می کنند که برای مثال می توان به Quick Charge کوالکام ، Dash Charge شرکت وان پلاس و VOOC شرکت اوپو اشاره کرد.

به تازگی نسل آینده هواوی Super Charge در اینترنت حضور پیدا کرده است که نشان از عملکرد بهتر آن در مقایسه با رقبا دارد. بر اساس گزارشی جدید شارژر هواوی با شماره مدل HW-100400C00 موفق به کسب تاییدیه 3C شده است.

این آداپتور که به وسیله Yada Electronics تولید شده دارای حداکثر خروجی 10 ولت و 4 آمپر است. این اعداد به معنای آن بوده که حداکثر توان شارژر HW-100400C00 برابر با 40 وات است.

در حال حاضر جدیدترین گوشی های پرچمدار این کمپانی، هواوی P20 و P20 پرو از شارژ سریع با توان 22 وات پشتیبانی می کنند که در مقایسه با شارژر 40 واتی در مدت زمان بیشتری شارژ آن‌ ها کامل می شود.

در سال 2016 این کمپانی از گوشی آنر مجیک رونمایی کرد. این محصول از شارژر سریع 5 ولت و 8 آمپر پشتیبانی می کند که باعث می شود شارژ آنر مجیک در مدت زمان 45 دقیقه از صفر به 100 درصد برسد.

نسل آینده هواوی Super Charge به کاربر اجازه می دهد که در مدت زمان 30 دقیقه شارژ گوشی هوشمند خود را به 90 درصد برساند. فناوری های دیگر مانند Quick Charge 3.0 شارژ دستگاه را در این مدت زمان به 50 درصد و وان پلاس Dash به 60 درصد می رساند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با محصولاتی که از نسل آینده هواوی Super Charge پشتیبانی می کنند، در فضای مجازی منتشر نشده است. با این حال انتظار می رود گوشی های سری میت 20 که در ماه اکتبر معرفی می شوند، دارای این فناوری باشند.

ارسال نظر