نمایشگر گوشی های هواوی از این به بعد توسط ال جی تولید می شود

رسانه کلیک - نمایشگر خمیده OLED اسمارت فون میت RS را ال جی تولید کرده و لازم است بدانید که این شرکت کره ای مسئولیت تولید نمایشگر گوشی های هواوی را عهده دار شده است.

نمایشگر گوشی های هواوی از این به بعد توسط ال جی تولید می شود

تلفن هوشمند Mate RS پورش دیزاین هواوی، اولین محصول این شرکت چینی به حساب می آید که با نمایشگر تولید شده توسط ال جی همراه بود. از آنجا که هواوی به عنوان دومین تولید کننده بزرگ اسمارت فون در دنیا به حساب می آید، به نظر می رسد که همکاری این کمپانی با ال جی را می توان یک برگ برنده برای شرکت کره ای یاد شده به حساب آورد.

روند تولید تلفن های هوشمند باعث شده تا شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت کنند. سامسونگ مسئولیت تأمین پردازنده و نمایشگر آیفون ها را بر عهده دارد، شرکت سونی تأمین کننده دوربین برای انواع گوشی هاست و حالا نوبت به ال جی رسیده تا مسئولیت تولید نمایشگر گوشی های هواوی را به دوش بکشد.

لازم است بدانید که اخیرا کمپانی ال جی در زمینه تولید نمایشگر OLED و تلویزیون های پیشرفته به امتیاز و جایگاه بالایی دست پیدا کرده است، اما در دنیای اسمارت فون ها با اقبال خوبی مواجه نبوده است.

هواوی در گوشی Mate RS پورش دیزاین خود برای اولین بار با شرکت ال جی وارد همکاری شد و از نمایشگر این برند کره ای در محصول گران قیمت خود استفاده کرد.

یکی از نکات کلیدی پیرامون پرچمدار جدید هواوی را می توان سنسور اثر انگشتی دانست که در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است. در حالی که به نظر می رسد تکنولوژی اشاره شده توسط Synaptics ارائه شده و اولین بار در گوشی Apex ویوو مورد استفاده قرار گرفت، اما نمایشگر گوشی نیز باید با فناوری خاصی تولید شود تا اجازه انجام چنین کاری را به کاربرد دهد. احتمالا باید انتظار خلق نامی جدید از سوی طراحان ال جی برای نمایشگرهایی که از سنسور داخل صفحه نمایش پشتیبانی می کنند، داشته باشیم.

به نظر می رسد که در حال حاضر کمپانی ال جی تنها مسئولیت تولید نمایشگر برای گوشی هواوی میت RS را بر عهده دارد و از آنجا که این محصول با قیمت بالایی عرضه شده، بعید است که فروش بالایی را تجربه کند. از طرف دیگر احتمالا این شرکت چینی قصد داشته تا توانایی های ال جی را در این زمینه بسنجد و در آینده ای نزدیک باید شاهد اضافه شدن نام این کمپانی به عنوان تولید کننده نمایشگر گوشی های هواوی باشیم.

هواوی در حال حاضر به عنوان دومین تولید کننده بزرگ اسمارت فون به حساب می آید و این در حالی است که اسم شرکت ال جی حتی در 5 مورد اول جای نگرفته است. از آنجایی که آخرین گوشی های شرکت کره ای اشاره شده با اقبال عمومی مواجه نشده است، لذا مسئولان آن حساب ویژه ای روی این همکاری باز کرده اند.

ارسال نظر