قیمت پردازنده اینتل Core i7-9700KF لو رفت!

رسانه کلیک - قیمت پردازنده اینتل Core i7-9700KF در اختیار رسانه ها قرار گرفت. اطلاعات منتشر شده به قیمت 528 دلاری این پردازنده اشاره می کند.

قیمت پردازنده اینتل Core i7-9700KF لو رفت!

بر اساس شایعات، شرکت اینتل در حال توسعه پردازنده دسکتاپ سری F است. این پردازنده ها فاقد گرافیک آنبورد هستند. در حالی که این موضوع در رابطه با پردازنده های زئون طبیعی به نظر می رسد، در چند سال گذشته شاهد استفاده از پردازنده گرافیکی در پردازنده اصلی Core اینتل بودیم.

به تازگی قیمت چهار پردازنده جدید از سری F اینتل در اختیار وب‌سایت Tom's Hardware قرار گرفته است. این قیمت ها در وب‌سایت های نروژی و فنلاندی به چشم خورده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت این پردازنده ها در نروژ و فنلاند متفاوت است.

پردازنده اینتل Core i9-9900KF با قیمت 684 دلار در کشور نروژ و 511 دلار در فنلاند به فروش می رسد. پردازنده اینتل Core i7-9700KF در کشور نروژ قیمتی برابر با 528 دلار دارد. پردازنده اینتل Core i5-9600KF در کشور نروژ با قیمت 355 دلار و در فنلاند با قیمت 188 دلار به فروش می رسد. پردازنده اینتل Core i5-9400F در نروژ قیمتی برابر با 255 دلار دارد.

برخی گزارش ها به این موضوع اشاره کرده اند که این پردازنده ها دارای واحدهای گرافیکی هستند، البته به صورت پیش فرض فعال نخواهند بود. به نظر می رسد غیر فعال شدن واحد گرافیکی باعث افزایش عملکرد این پردازنده ها می شود.

وجود واحد گرافیکی آنبورد باعث تولید حرارت اضافه می شود. حذف این حرارت به کاربران اجازه می دهد پردازنده های خود را بدون هیچ نگرانی اورکلاک کنند.

اطلاعات منتشر شده در این وب‌سایت به این موضوع اشاره می کند که پردازنده های موردنظر در تاریخ 3 ژانویه برای فروش آماده می شوند. با توجه به تاریخ اعلام شده، انتظار می رود پیش از شروع نمایشگاه CES 2019 با پردازنده های جدید اینتل ملاقات کنیم.

ارسال نظر