سازنده پردازنده های اسنپدراگون کارمندان خود را اخراج می کند!

رسانه کلیک - مدیران کوالکام، سازنده پردازنده اسنپدراگون قصد دارند تا برای کاهش هزینه ها، تعداد نامعلومی از کارمندان خود را اخراج کنند!

سازنده پردازنده های اسنپدراگون کارمندان خود را اخراج می کند!

بعد از آنکه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اجازه خرید کمپانی کوالکام توسط برودکام به مبلغ 117 میلیارد دلار را نداد، پائول یاکوبز مدیر عامل این شرکت تصمیم گرفته تا تصمیماتی محرمانه برای اداره آن اتخاذ کند ( دونالد ترامپ مانع فروش کوالکام به برودکام شد ). از آنجا که مدیران کوالکام در حال حاضر هیچ تصمیم سودآوری در نظر ندارند، لذا آنها می خواهند تا به صحبت هایی که در ماه ژانویه مطرح شده بود، عمل کرده و به این ترتیب، حدودا 1 میلیارد دلار در هزینه ها صرفه جویی به عمل آورند.

شرکت سازنده پردازنده اسنپدراگون تصمیم گرفته تا با اخراج تعداد نامعلومی از کارمندان، هزینه های خود را پایین بیاورد.

تعداد افراد اخراج شده تا به این لحظه مشخص نشده، اما مطمئنا به قدری زیاد بوده تا بیانیه هشدار تعدیل کارگران و بازآفرینی (WARN) در شهر کالیفرنیا صادر شود. این بدان معناست که دست کم 50 نفر از کارگران مشمول این طرح شده اند.

شرکت کوالکام در 27 اکتبر سال 2016 اقدام به خرید شرکت NXP به قیمت 44 میلیارد دلار کرد و تمامی کشورها به جز چین با این موضوع موافقت کردند. از آنجا که درگیری تجاری زیادی میان آمریکا و چین وجود دارد که توسط غرب شروع شده است، لذا اپراتورهای چینی مایل به اعلام رضایت سریع پیرامون این معامله نیستند. مدیران سازنده پردازنده کوالکام امیدوار هستند تا با خرید شرکت NXP، تحول عظیمی در بخش پردازنده های خود ایجاد کرده و آن را تا حد مطلوبی گسترش دهند.

شرکت یاد شده در نظر دارد تا ضمن همکاری با شرکت های مختلف تولید کننده تلفن هوشمند، درآمد و سود خود را بالا ببرد. آنها تا تاریخ 25 آوریل سال جاری، یعنی تنها 6 روز دیگر مهلت دارند تا نظر اپراتورهای چینی را برای خرید شرکت NXP جلب کنند.

ارسال نظر