تمام گوشی های دارای پردازنده کوالکام به تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 مجهز می شود

رسانه کلیک - تمامی گوشی های دارای پردازنده کوالکام به قابلیت شارژ سریع مجهز است. حالا این کمپانی تأیید کرده که تمام این گجت ها از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 پشتیبانی می کنند.

تمام گوشی های دارای پردازنده کوالکام به تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 مجهز می شود

برای آنکه مشتریان بتوانند گوشی های پشتیبانی کننده را مشاهده کرده و انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشند، کوالکام لیست آنها را منتشر کرده است. اگر انتظار دارید که دستگاه های زیادی را در این لیست مشاهده کنید، باید بگوییم که از دیدن آن شدیدا ناامید می شوید.

تنها یک گوشی است که به صورت کامل از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 کوالکام پشتیبانی می کند. هنوز نتوانسته اید نام آن را حدس بزنید؟ بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم. اسمارت فون Razer Phone تنها تلفن هوشمندی است که از آخرین تکنولوژی شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند.

تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 گوشی Razer Phone

مطمئنا تا پایان سال، گوشی های دیگری نیز به این لیست اضافه می شود؛ به عنوان مثال G7 ال جی یکی از این گزینه هاست که بر اساس گزارش های موجود، به تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 مجهز می شود. البته به نظر می رسد که اسمارت فون Nubia Z17 که توسط شرکت ZTE تولید شده نیز در حال حاضر از این ویژگی پشتیبانی کند، اما متأسفانه در لیست کوالکام نامی از آن به چشم نمی خورد و ظاهرا این گوشی نادیده گرفته شده است.

ارسال نظر