پردازنده اسنپدراگون 855 در گیک بنچ حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - شرکت کوالکام در آینده نزدیک از چیپست پرچمدار خود رونمایی می کند. پردازنده اسنپدراگون 855 به تازگی در گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

پردازنده اسنپدراگون 855 در گیک بنچ حضور پیدا کرد

پردازنده اسنپدراگون 855 شرکت کوالکام در بنچمارک Geekbench قدرت نمایی کرد. این چیپست با نام QUALCOMM msmnile for arm64 در این بنچمارک حضور پیدا کرده است. این تراشه موفق به کسب امتیاز 3697 در بخش تک هسته ای و امتیاز 10649 در بخش چند هسته ای شده است.

این پردازنده در مقایسه با اسنپدراگون 845 پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است. چیپست اسنپدراگون 845 در گیک بنچ موفق به کسب امتیازی نزدیک به 2400 در بخش تک هسته ای و امتیازی در محدوده 8500 تا 9000 در بخش چند هسته ای شده است.

بر اساس بنچمارک گیک بنچ، این پردازنده از 8 هسته پردازشی بهره می برد که فرکانس آن ها روی 1.78 گیگاهرتز تنطیم شده است. این فرکانس با انتظارات ما از این پردازنده مطابقت دارد.

در حالی که امتیازهای اولیه نشان از بهبود عملکرد پردازنده اسنپدراگون 855 در مقایسه با 845 دارد، این تراشه قادر به رقابت با چیپست A11 Bionic شرکت اپل نیست. اپل در سال جاری میلادی از پردازنده A12 رونمایی می کند. این تراشه قدرت آیفون های 2018 را تامین خواهد کرد. انتظار می رود این پردازنده قدرت بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

این احتمال وجود دارد که نتایج منتشر شده اشتباه باشد. بر اساس گزارش هایی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، تولید انبوه پردازنده اسنپدراگون 855 از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی آغاز می شود.

انتظار می رود این چیپست با لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شود و قدرت محصولات سری گلکسی S10 سامسونگ را در سال آینده تامین کند. این پردازنده به مودم X50 LTE مجهز می شود که به احتمال زیاد از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند. برای بررسی کامل عملکرد این پردازنده باید تا زمان معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به آن صبر کنیم.

ارسال نظر