سامسونگ به صورت رسمی از نسل پرسرعت حافظه SSD خود رونمایی کرد

رسانه کلیک - سامسونگ از نسل جدید حافظه های SSD خود رونمایی کرد. حافظه SSD سامسونگ 970 پرو و Evo نام این حافظه های جدید پرسرعت هستند.

سامسونگ به صورت رسمی از نسل پرسرعت حافظه SSD خود رونمایی کرد

در سال های اخیر قیمت حافظه های SSD کاهش مناسبی داشته اند. این امر باعث شده که میزان استفاده از این نوع حافظه ها افزایش یابد و شاهد تجهیز کامپیوترها و لپ تاپ ها به حافظه SSD باشیم. اگر به دنبال خرید یک حافظه SSD قدرتمند و پرسرعت هستید می توانید محصولات جدید سامسونگ را در لیست خرید خود قرار دهید.

حافظه SSD سامسونگ 970 پرو و Evo محصولات جدید این کمپانی کره ای محسوب می شوند که ویژگی های مناسبی را در اختیار خریداران خود قرار می دهند.

سامسونگ در رابطه با محصولات جدید خود اعلام کرده است:

حافظه SSD سامسونگ 970 پرو و Evo به صورت بر اساس استاندارد M.2 و با آخرین رابط PCIe Gen 3×4 طراحی شده است. محصولات سری 970 پتانسیل پهنای باند NVMe را به حداکثر می رسانند و عملکرد بی نظیری را برای پردازش اطلاعات با حجم بالا شامل کارهای گرافیکی سه بعدی با رزولوشن 4K، بازی ها روز و تجزیه و تحلیل داده ها از خود نشان می دهند.

سامسونگ در رابطه با سرعت خواندن و نوشتن حافظه SSD سامسونگ 970 پرو و Evo ادعا می کند که حداکثر سرعت خواندن متوالی و نوشتن متوالی 970 پرو به ترتیب برابر با 3500 و 2700 مگابایت بر ثانیه است. نسخه Evo دارای حداکثر سرعت خواندن متوالی برابر با 3500 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن متوالی 2500 مگابایت بر ثانیه است.

حافظه SSD سامسونگ 970 پرو و Evo

همانظور که می دانید حافظه های SSD در مقابل هارد دیسک ها قیمت بالاتری دارند و این موضوع در رابطه با حافظه SSD سامسونگ 970 پرو و Evo نیز صادق است. قیمت 970 پرو در نسخه 512 گیگابایتی برابر با 329.99 دلار است و نسخه Evo نیز با ظرفیت 250 گیگابایت قیمتی برابر با 119.99 دلار دارد. هر دو حافظه SSD جدید سامسونگ از تاریخ 7 مه برای فروش عرضه می شوند.

ارسال نظر