با قابلیت های هیجان انگیز داک DeX گلکسی اس 9 آشنا شوید!

رسانه کلیک - دوربین پیشرفته تر به همراه ایموجی های شخصی از جمله قابلیت های هیجان انگیز پرچمدار جدید سامسونگ محسوب می شود. اما داک DeX گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبلی اش امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آن می توان به قابلیت تاچ پد اشاره کرد.

با قابلیت های هیجان انگیز داک DeX گلکسی اس 9 آشنا شوید!

داک DeX که به همراه Galaxy S8 معرفی شد، به کاربران این امکان را می داد تا دیوایس خود را به کامپیوتر خود متصل و به وسیله موس و کیبورد آن را کنترل کنند و به این ترتیب، تجربه ای مانند استفاده از کامپیوتر را در اختیار داشته باشند. به محض اتصال پرچمداران سامسونگ به داک DeX، نرم افزارِ آن به صورت خودکار این موضوع را شناسایی کرده و رابط کاربری موبایل را روی مانیتور به شما نمایش می دهد.

اما داک DeX گلکسی اس 9 به کاربر این امکان را می دهد تا تلفن هوشمند خود را به صورت افقی روی آن گذاشته و دیگر مانند قبل، نیازی نیست تا آن را به صورت عمودی روی Dock قرار دهد. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود تا از تلفن هوشمند به عنوان تاچ پد استفاده کنند و نیازی به ماوس نخواهد بود. در تجربیات و استفاده های ابتدایی از این محصول، متوجه شدیم که داک DeX گلکسی اس 9 کاربردی تر از قبل شده است.

داک DeX گلکسی اس 9

مسئولین سامسونگ در اظهارات خود، به این موضوع اشاره کرده بودند که قصد دارند تا امکان استفاده از کیبورد را نیز به تلفن هوشمند اضافه کنند و به این ترتیب، دیگر نیاز نیست تا کاربر، کیبورد را با خود همراه داشته باشد. اما در نسخه دمو، چنین قابلیتی وجود نداشت و به همین دلیل، امکان تست آن را نداشتیم.

تلفن هوشمند شما به صورت افقی روی داک DeX قرار می گیرد و به درگاه USB-C متصل می شود. در قسمت پایینی، شاهد دو درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و یک خروجی HDMI هستیم. داک DeX جدید گلکسی S9 در صورت اتصال به منبع الکتریکی، امکان شارژ دستگاه را نیز خواهد داشت. اما در غیر این صورت، احتیاجی به اتصال آن به برق نیست.

داک DeX گلکسی اس 9

یکی دیگر از مزیت های داک DeX جدید، در دسترس بودن درگاه 3.5 میلیمتری هدفون است و به این ترتیب و در هنگام اتصال آن به Dock، می توانید همچنان به موزیک های مورد علاقه خود گوش دهید.

رزولوشن نمایشگر نیز با بهبودهایی روبرو شده است. نسخه پیشین داک DeX با رزولوشن اچ دی (1080×1920) همراه بود و در نسخه جدید، این ویژگی به 1440×2560 ارتقاء یافته است.

داک DeX گلکسی S9 به همراه سیستم عامل Oreo عرضه می شود که آخرین ورژن اندروید بوده و به صورت پیش فرض، روی گلکسی S9 نیز نصب شده است. شایان ذکر است که S8 و Note 8 که پیشتر به همراه داک DeX معرفی شده بودند، تا به حال آپدیت Oreo را دریافت نکرده اند.

داک DeX گلکسی اس 9

به این ترتیب، گلکسی S9 را می توان یک آپگرید انقلابی در زمینه تلفن های هوشمند با برند سامسونگ دانست و مطمئنا دارندگان S8 یا Note 8 تمایل زیادی به خرید آن پیدا خواهند کرد. از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی اس 9 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 5.8 اینچ
  • دوربین پشت 12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 85 مگاپیکسل

مدل آنلاک شده Galaxy S9 با قیمت 720 دلار عرضه می شود و گلکسی S9 پلاس نیز 840 دلار برای خریداران آب می خورد. تاریخ عرضه آن نیز 16 مارچ اعلام شده است.

ارسال نظر