سامسونگ T7 Touch معرفی شد؛ حافظه SSD مجهز به سنسور اثر انگشت

رسانه کلیک - حافظه SSD سامسونگ T7 Touch با کمک سنسور اثر انگشت محافظت می شود و سرعت آن در هنگام خواندن و نوشتن داده ها تقریبا دو برابر بیشتر از مدل قبلی است.

سامسونگ T7 Touch معرفی شد؛ حافظه SSD مجهز به سنسور اثر انگشت

امنیت، ضرورت خاصی برای دیسک های SSD قابل حمل دارد. این حافظه های سخت علیرغم حمل داده ها و اطلاعات بسیار حساس، در نهایت در کیف های معمولی نگه داشته می شوند. سامسونگ از این واقعیت باخبر بوده و امنیت SSD قابل حمل جدید خود را به طور چشمگیری افزایش داده است. این کمپانی کره ای، یک سنسور اثر انگشت را به T7 Touch جدید خود اضافه کرده و به همین خاطر مفتخر به کسب جایزه نوآوری CES 2020 شد.

طبق اظهارات مایک منگ، معاون برند محصولات Biz Team سامسونگ مشتریان دائما در حال تغییر محیط های کاری خود بوده و تمایل دارند تا اطلاعات و محتویات حساس آن ها به شیوه ای ایمن نگهداری شوند.

سامسونگ T7 Touch

علاوه بر اسکنر اثر انگشت داخلی، T7 Touch سامسونگ به وسیله کلمه عبور و روش رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES نیز محافظت می شود. SSD جدید در پوششی از جنس فلز تیتانیوم براق قرار گرفته و رنگ آن سیاه و نقره ای است. وزن این حافظه قابل حمل تنها 58 گرم بوده و می تواند از 2 ترابایت داده نگهداری کند. از جمله ویژگی های دیگر می توان به وجود لامپ Motion LED اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت دستگاه را در هر لحظه بررسی کنند.

T7 Touch سرعت بسیار بیشتری نسبت به مدل قبلی خود یعنی T5 دارد. البته حافظه T5 نیز جزو بهترین SSD های قابل حمل به شمار می آید. با این حال T7 از سرعت خواندن 1050 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 1000 مگابایت بر ثانیه برخوردار بوده و می توان گفت که تقریبا دو برابر سریع تر از T5 عمل می کند.

تاچ T7 در ابتدای ماه جاری در بیش از 30 کشور در معرض فروش گذاشته می شود. ظاهرا قیمت ابتدایی تعیین شده توسط سامسونگ برای نسخه 500 گیگابایتی برابر با 129.99 دلار، نسخه 1 ترابایتی حدود 229.99 دلار و حافظه 2 ترابایتی تقریبا 399.99 دلار است.

ارسال نظر