تکنولوژٰی شارژ وایرلس بار دیگر سامسونگ را دادگاهی کرد!

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ، تولید کننده گوشی های دوقلوی گلکسی S9 به دلیل استفاده از تکنولوژٰی شارژ وایرلس و سرقت اطلاعات فنی یک شرکت، مورد شکایت قرار گرفت و دادگاهی دیگر در انتظار کره ای هاست.

تکنولوژٰی شارژ وایرلس بار دیگر سامسونگ را دادگاهی کرد!

استارتاپ NuCurrent که در کشور آمریکا فعالیت می کند، به تازگی شکایتی را علیه سامسونگ در دادگاه ایالت تگزاس تنظیم کرده و مدعی شده که تکنولوژٰی شارژ وایرلس آنها توسط سامسونگ به سرقت رفته و مورد استفاده قرار گرفته است.

در متن شکایت درخواست شده تا اجازه استفاده مجدد سامسونگ از تکنولوژٰی شارژ وایرلس گرفته شود. چرا که این کار ممکن است سبب شود تا اعتبار استارتاپ NuCurrent به دلیل عدم اطلاع از استفاده درست، زیر سوال برود.

همانطور که اشاره شد، NuCurrent در زمینه شارژ بی سیم فعالیت می کند و در سال 2015، چندین ملاقات مختلف با مقامات سامسونگ در کشور کره جنوبی داشتند و در مورد استفاده از تکنولوژٰی شارژ وایرلس در محصولات آینده این شرکت بحث و گفت و گو کردند.

نتایج این میتینگ ها سرانجام به توافق منجر شد و مهندسان شرکت سامسونگ تصمیم گرفتند برای آگاهی از نحوه استفاده و کسب اطلاعات در مورد این فناوری، ماه ها با این استارتاپ در ارتباط باشند. بعد از این اتفاقات، مسئولان شرکت کره ای تمایل خود را برای استفاده از تکنولوژی شارژ وایرلس NuCurrent در خط تولید گلکسی اس و گلکسی نوت ابراز کردند. اما زمانی که سامسونگ چنین اتفاقی را به صورت رسمی اعلام نکرد، شک و شبهه مدیران استارتاپ یاد شده برانگیخته شد.

طراحان سامسونگ بدون داشتن هیچ گونه اجازه ای از سوی NuCurrent، دست به استفاده از تکنولوژی شارژ بی سیم آنها زدند و در محصولاتی مانند گلکسی S7 و اس 8 از این فناوری بهره گرفتند. در نتیجه مقامات این استارتاپ تصمیم گرفتند تا شکایتی را بر علیه این شرکت تنظیم کرده و ادعای خسارت و ضرر و زیان کنند.

ارسال نظر