پردازنده اسنپدراگون 439 مختص سیستم عامل اندروید Go در حال توسعه است

رسانه کلیک - کوالکام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پردازنده های موبایل در جهان محسوب می شود. این شرکت قصد دارد پردازنده اسنپدراگون 439 و اسنپدراگون 429 را برای گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید Go توسعه دهد.

پردازنده اسنپدراگون 439 مختص سیستم عامل اندروید Go در حال توسعه است

شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند اندرویدی برای محصولات پایین رده خود از پردازنده اسنپدراگون 425 استفاده می کنند. در حالی که از معرفی این تراشه دو سال زمان می گذرد، هنوز شاهد استفاده از آن در برخی از اسمارت فون ها هستیم.

به نظر می رسد در آینده کوالکام نسخه بروزرسانی شده اسنپدراگون 425 و اسنپدراگون 435 را معرفی کند. این کمپانی قصد دارد از پردازنده اسنپدراگون 439 به همراه اسنپدراگون 429 رونمایی کند.

بر اساس گفته های افشاگر معروف دنیای فناوری، رولند کوانت ، کوالکام پردازنده اسنپدراگون 439 و تراشه اسنپدراگون 429 را در آینده معرفی می کند. در حالی که این دو چیپست برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید Go توسعه یافته اند، تولیدکنندگان می توانند از آن ها برای محصولات دیگر خود نیز استفاده کنند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات این دو پردازنده منتشر نشده است. با توجه به این موضوع نمی توان در رابطه با سرعت هسته های پردازشی آن ها اظهار نظر دقیقی کرد. کوانت اعلام کرده که پردازنده اسنپدراگون 439 نسخه ای از اسنپدراگون 625 محسوب می شود.

کوالکام در گذشته از تراشه اسنپدراگون 450 رونمایی کرده بود. با توجه به این موضوع انتظار نمی رود که اسنپدراگون 439 قدرت بیشتری را در مقایسه با اسنپدراگون 450 در اختیار کاربر قرار دهد. به احتمال زیاد شرکت کوالکام در آینده اطلاعات بیشتری را از پردازنده های جدید خود منتشر می کند.

در حال حاضر محصولات کمی با سیستم عامل اندروید گو در بازار به فروش می رسند ( از سیستم عامل اندروید Go چه می دانید؟ ). انتظار می رود با معرفی پردازنده اسنپدراگون 439 و اسنپدراگون 429 شرکت های بیشتر نسبت به تولید دستگاه های مجهز به این سیستم عامل گوگل از خود تمایل نشان دهند.

ارسال نظر