پردازنده اسنپدراگون 8150 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شد

رسانه کلیک - گزارش های اخیر به پردازنده اسنپدراگون 8150 به عنوان چیپست جدید شرکت کوالکام اشاره می کند. به تازگی این تراشه تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است.

پردازنده اسنپدراگون 8150 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شد

در سال جاری میلادی بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز شدند. بر اساس اطلاعات جدید، نسل آینده پردازنده های پرچمدار کوالکام با نام متفاوتی در اختیار شرکت ها قرار می گیرد.

بر اساس گزارشی جدید، پردازنده اسنپدراگون 8150 با لیتوگرافی 7 نانومتری به عنوان پرچمدار چیپست های کوالکام در سال آینده روانه بازار می شود.

در گذشته شاهد حضور نام اسنپدراگون 8150 در فایل های مربوط به اندروید 9 برای گوشی گلکسی S9 سامسونگ بودیم. این فایل های فریمور اطلاعات زیادی در رابطه با تراشه آینده کوالکام در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد.

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، پردازنده اسنپدراگون 8150 اولین چیپست کوالکام مجهز به واحد پردازش عصبی مستقل محسوب می شود. این ویژگی افزایش کارایی تراشه آینده کوالکام در زمینه هوش مصنوعی را در پی دارد.

به تازگی پردازنده اسنپدراگون 8150 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. بر اساس اطلاعات جدید، پردازنده کوالکام SM8150 از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند.

در حالی که این تراشه به تازگی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده، برای تولید تجاری و انبوه آن باید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم. در حال حاضر شرکت کوالکام اطلاعات رسمی در رابطه با این پردازنده در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از چیپست اسنپدراگون 8150 در فضای مجازی منتشر شود. احتمال معرفی رسمی این تراشه در اواخر سال جاری میلادی وجود دارد.

سال آینده میلادی بسیاری از پرچمداران بازار به قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام مجهز می شوند. به احتمال زیاد در اوایل سال 2019 با اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8150 ملاقات می کنیم. شایعات به معرفی گوشی های سری گلکسی S10 در نمایشگاه CES 2019 اشاره دارند.

ارسال نظر