معرفی برند سخت افزاری جدید سونی موسوم به Inzone

سونی از راه اندازی Inzone، نام تجاری جدید نمایشگرها و هدست های بازی کامپیوتر خبر داد. آنها از بخش الکترونیک شرکت خارج خواهند شد (با واحد سرگرمی تعاملی آن اشتباه گرفته نشود)، و محصول شاخص آن Inzone M9، یک مانیتور 27 اینچی 4K خواهد بود. M9 دارای پنل IPS با آرایه کامل Local Dimming، نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی خاکستری تا خاکستری 1 میلی‌ثانیه‌ای است.

معرفی برند سخت افزاری جدید سونی موسوم به Inzone

معرفی برند سخت افزاری جدید سونی موسوم به Inzone

سونی می گوید این پنل همچنین دارای گواهی DisplayHDR 600 است و 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. علاوه بر این، این مانیتور با G-Sync سازگار است و به لطف گنجاندن درگاه HDMI 2.1، از بازی با نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می کند. اگر M9 را از طریق آن پورت به پلی استیشن 5 وصل کنید، به قابلیتی دسترسی خواهید داشت که به‌طور خودکار مانیتور را بین حالت‌های کم تأخیر و پردازش تصویر تغییر می‌دهد، هنگامی که تشخیص می‌دهد در حال انجام بازی یا تماشای یک بازی هستید.

سونی همچنین خروجی HDR پلی استیشن 5 را برای M9 بهینه کرده و مزایای آن را به صورت خودکار نیز مشاهده خواهید کرد. M9 سونی تابستان امسال وارد بازار می شود و با قیمت 899 دلار به فروش می رسد. سونی در کنار نمایشگر 4K، مانیتور 240 هرتزی فول اچ دی را نیز ارائه خواهد کرد. مانند پرچمدار جدید این شرکت، M3 دارای زمان پاسخ 1 میلی ثانیه ای GTG، ویژگی های خاص پلی استیشن 5 و سازگاری با G-Sync و VRR خواهد بود. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، عملکرد محدوده دینامیکی بالا به خوبی نسخه 4K نخواهد بود، زیرا مانیتور فقط گواهی DisplayHDR 400 VESA را دریافت می کند. سونی قصد دارد فروش M3 را در زمستان امسال با قیمت 529 دلار آغاز کند.

اگر به دنبال یک هدست گیمینگ جدید هستید، سونی شما را نیز در آن پوشش می دهد. برای کسانی که همه چیز را می خواهند، نسخه 299 دلاری H9 وجود دارد که قابلیت هایی نظیر حذف نویز فعال، بلوتوث و اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز، پشتیبانی از صدای فضایی و همان چرم مصنوعی موجود در هدفون WH-1000XM5 را داراست. برای یک گزینه مقرون به صرفه تر، H7 وجود دارد. ویژگی‌های ANC و «نرم فیت» H9 را با قیمت 229 دلار حذف می‌کند. H7 همچنین با عمر باتری بهتری عرضه خواهد شد. سونی ادعا می‌کند که می‌توانید 40 ساعت از هدفون میان‌رده جدید خود در مقایسه با 32 ساعت از H9 استفاده کنید. در نهایت، نسخه 99 دلاری H3 وجود دارد که می توانید آن را از طریق جک 3.5 میلی متری هدفون یا آداپتور USB سیمی به کامپیوتر یا پلی استیشن 5 خود متصل کنید. سونی هر سه مدل را تابستان امسال عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر