سونی اسپیکر های بلوتوثی GTK-XB60 و XB90 را معرفی کرد

رسانه کلیک - شرکت سونی در جریان رویداد IFA 2017 از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی خود پرده برداری کرد.

سونی اسپیکر های بلوتوثی GTK-XB60 و XB90 را معرفی کرد

در نمایشگاه بزرگ IFA 2017 برلین، شرکت سونی از آخرین دستاوردهای خود در زمینه اسپیکر های بلوتوثی پرده برداری کرد. اسپیکرهای جدید بلوتوثی GTK-XB60 و XB90 EXTRA BASS توسط شرکت سونی معرفی شدند. همچنین در کنار این اسپیکرها، یک سیستم صوتی کاملا پیشرفته و قدرتمند با نام MHC-V90W معرفی شد.

اسپیکرهای GTK-XB60 و XB90 علاوه بر ترکیبات بلندگوهای بلوتوثی XB20، XB30 و XB40 ویژگی های جدید دیگری را نیز دارند.

این محصولات بخشی از سری EXTRA BASS سونی محسىوب می شوند که یک صدای Bass را پخش می کنند، مانند آنچه در باشگاه های شبانه و جشنواره های موسیقی می شنوید. این محصولات جدید بزرگترین بلندگوهای شرکت سونی محسوب می شوند چرا که هر دو به لحاظ اندازه و حجم فیزیکی بزرگ هستند.

XB60 دارای دو پخش کننده صوت با کیفیت بالا و دو ووفر است که با رنگ های سیاه و آبی عرضه می شوند. در همین حال XB90 دارای سه پخش کننده صوت با کیفیت بالا و دو ووفر است و تنها با رنگ سیاه عرضه می شود.

هر دو مدل دارای میکروفن های داخلی هستند بنابراین شما می توانید از آن برای دریافت تماس استفاده کنید. هنگامی که به عمر باتری اشاره می کنیم، XB60 می تواند تا ۱۴ ساعت و XB90 تا ۱۶ ساعت امکانات ارائه دهد. البته این نیز به نحوه استفاده از بلندگو ها بستگی دارد - بدیهی است که حجم بالاتری از صدا و صوت عمر باتری پایین تر به دنبال خواهد داشت.

1th pic

هر دو بلندگو دارای لامپ های LED روشن هستند که می توانند یک مهمانی را جذاب تر و سرگرم کننده تر بکنند. چراغ های فلش این اسپیکرها می توانند با موسیقی که در حال پخش است همگام باشند و واقعا یک تجربه باور نکردنی را ارائه دهند.

هر دو اسپیکر XB60 و XB90 همچنین می توانند با بلندگوهای XB20، XB30 و XB40 کوچکتر ارتباط برقرار کنند تا یک ترانه ی مشابه را اجرا کنند. بدین ترتیب یک تجربه عالی مخصوصا برای یک مهمانی در فضای باز یا حتی یک لابی در فضای باز را برای شما فراهم می کند.

ویژگی همگام سازی اسپیکرها با موسیقی های در حال پخش توسط برنامه هایی به نام Fiestable و Sony Music Center انجام می شود. هر دو برنامه در حال حاضر در فروشگاه Google Play برای دانلود موجود است.

اسپیکرهای جدید شرکت سونی از فناوری بلوتوث و همچنین NFC نیز پشتیبانی می کنند. بنابراین کاربران آندروید می توانند با یک ضربه بسیار آرام به بلندگو، بلافاصله با آن سینک و همگام شوند.

در کنار اسپیکرهای EXTRA BASS سونی، این شرکت همچنین از یک سیستم صوتی با قدرت بالا به نام MHC-V90W پرده برداری کرد که یک خروجی از صدا را با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد.

این دستگاه با ارتفاع ۵٫۶ فوت، دارای چهار بلندگو بزرگ، چهار بلندگو متوسط ​​و دو ووفر است که به کاربران این امکان را می دهد تا یک تجربه لذت بخش با کیفیت بسیار بالا را داشته باشند. همچنین به لطف دو ووفر، کیفیت عمیقی از موزیک در حال پخش به کاربران ارائه می شود.

این دستگاه از Google Cast نیز پشتیبانی می کند و می تواند با ۱۰ اسپیکر در اطراف خانه همگام و سینک شود بنابراین شما واقعا می توانید در موسیقی یا فیلم مورد نظرتان غرق شوید.

سونی در ماه سپتامبر اسپیکرهای GTK-XB60 و XB90 EXTRA BASS را در سراسر دنیا عرضه می کند . XB60 با قیمت ۳۴۹ دلار و XB90 با قیمت ۴۴۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه می شوند.

در حال حاضر سیستم پخش صوت حرفه ای و پیشرفته MHC-V90W تا ماه اکتبر در دسترس نخواهد بود ولی قیمت آن ۱۲۹۹ دلار برآورد شده است. این محصولات جدید در نمایندگی های مجاز Sony شامل فروشگاه های آمازون، Best Buy و B & H Photo و بسیاری دیگر از این فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر