باریک ترین تلویزیون QLED جهان به بازار آمد

سامسونگ که ماه گذشته در نمایشگاه IFA 2022 تلویزیون QN100B Neo QLED را معرفی کرده بود، حالا آن را به بازارهای کره‌جنوبی فرستاده است.

باریک ترین تلویزیون QLED جهان به بازار آمد

این تلویزیون دارای حداکثر روشنایی چشمگیر ۵۰۰۰ نیت و همچنین سیستم صوتی ۱۴ کاناله Dolby Atmos است. QN100B اکنون در بازار خانگی سامسونگ در کره با قیمت بسیار بالایی عرضه شده است.

سامسونگ QN100B جانشین تلویزیون QN95B است و با چندین پیشرفت نسبت به مدل قبلی خود عرضه می‌شود. حداکثر روشنایی آن ۵۰۰۰ نیت تقریباً دو برابر تلویزیون‌های معمولی و به طور قابل توجهی بیشتر از QN95B است. تلویزیون جدید دارای یک پنل مینی LED ۴ بیتی ۹۸ اینچی است. QN100B وضوح 4K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد.

سامسونگ ادعا می کند که QN100B باریک‌ترین تلویزیون QLED با ضخامت ۲۰ میلی متر است. دارای ۱۶۰۰۰۰ مرحله روشنایی، پنل رنگی ۱۴ بیتی و چیپست Neo Quantum Processor Plus است.

این تلویزیون از HDR10، HLG، Q-Symphony و Object Sound Tracking Plus پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی ۱۴ کاناله تلویزیون QN100B Neo QLED ۱۲۰ وات خروجی دارد و تلویزیون دارای هاب بازی سامسونگ از جمله Google Stadia است.

Samsung QN100B بیش از ۳۰ اینچ بزرگ‌تر از QN95B است و در حال حاضر با قیمت ۳۱ هزار و ۷۲۵ دلار در کره جنوبی به فروش می‌رسد.

ارسال نظر