از پروژه Volterra مایکروسافت چه می دانید؟

<p>با وجود این که فعلا اطلاعات زیادی درباره پروژه Volterra منتشر نشده، اما می‌دانیم که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون کوالکام با یک واحد پردازش عصبی یا NPU اختصاصی بهره می‌برد. مایکروسافت می‌گوید این NPU به لحاظ ظرفیت و بهره‌وری هوش مصنوعی از جمله بهترین نمونه‌های بازار محسوب می‌شود. اهالی ردموند با عرضه Volterra پشتیبانی از پردازنده‌های عصبی را به ویندوز اضافه می‌کنند. این شرکت همچنین می‌گوید ابزارهای توسعه از جمله ویژوال استودیو 2022 و ویندوز ترمینال هم به‌زودی به‌صورت بومی روی سخت‌افزارهای ARM اجرا می‌شوند. با توجه به اطلاعاتی که این شرکت منتشر کرده، به نظر می‌رسد که Volterra یک حافظه استاندارد NVMe SSD دارد و از یک فن برای خنک‌سازی استفاده می‌کند. این محصول همچنین از سه درگاه USB-A، یک درگاه DisplayPort، یک درگاه اترنت و دو درگاه USB-C بهره می‌برد. بدنه دستگاه هم از پلاستیک‌های بازیافتی از دریاها ساخته شده است.</p>

از پروژه Volterra مایکروسافت چه می دانید؟

اهالی ردموند با عرضه Volterra پشتیبانی از پردازنده‌های عصبی را به ویندوز اضافه می‌کنند. این شرکت همچنین می‌گوید ابزارهای توسعه از جمله ویژوال استودیو 2022 و ویندوز ترمینال هم به‌زودی به‌صورت بومی روی سخت‌افزارهای ARM اجرا می‌شوند.
با توجه به اطلاعاتی که این شرکت منتشر کرده، به نظر می‌رسد که Volterra یک حافظه استاندارد NVMe SSD دارد و از یک فن برای خنک‌سازی استفاده می‌کند. این محصول همچنین از سه درگاه USB-A، یک درگاه DisplayPort، یک درگاه اترنت و دو درگاه USB-C بهره می‌برد. بدنه دستگاه هم از پلاستیک‌های بازیافتی از دریاها ساخته شده است.

از پروژه Volterra مایکروسافت چه می دانید؟

ارسال نظر