اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اول اسفند برگزار می‌شود

رسانه کلیک - شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌ وب و موبایل ایران، زمان برگزاری اختتامه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را جمعه اول اسفندماه تعیین و اعلام کرد که پلتفرم‌هایی که این مراسم در‌آنها به صورت زنده و رایگان پخش خواهد شد نیز به زودی معرفی خواهد کرد.

اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اول اسفند برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل، بعد از شیوع بیماری کرونا در سال گذشته، دبیرخانه‌ جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفت تا تمامی فرآیندهای سیزدهمین جشنواره‌ وب و موبایل ایران به صورت مجازی برگزار شود. بعد از پایان ثبت‌نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و حضور بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ از جشنواره، داوری در سه مرحله به صورت آنلاین آغاز و در نهایت نامزدهای هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، اختتامیه این دوره در تاریخ جمعه اول اسفند ۹۹ از ساعت ۹ شب تا ۱۱ شب به مدت ۲ ساعت به صورت زنده برگزار خواهد شد. مشاهده آنلاین مراسم به صورت رایگان بوده و نیازی به ثبت‌نام یا پرداخت هزینه جهت شرکت در اختتامیه نیست.

در این مراسم اختتامیه که به صورت آنلاین پخش خواهد شد، به اتفاق‌ها و رویدادهای مهمی که در سال ۹۹ رخ داده است، پرداخته خواهد شد. این مراسم با حضور مهمانان ویژه و شناخته شده‌ای از اکوسیستم استارتاپی ایران همراه خواهد بود. پلتفرم‌هایی که این مراسم در آنها به صورت زنده و رایگان پخش خواهند شد، در چند روز آینده معرفی می‌شوند.

ارسال نظر