اختلاف دیدگاه، زمینه ساز استعفای شایان شلیله

رسانه کلیک - شایان شلیله که روز گذشته استعفای خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود؛ امروز در حاشیه جشنواره وب و موبایل ایران و در جمع خبرنگاران از دلایل استعفای خود گفت.

اختلاف دیدگاه، زمینه ساز استعفای شایان شلیله

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران؛ امروز در نشست خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران دلایل خود برای استعفا از هیات مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی را تشریح کرد ( شایان شلیله استعفا داد ).

شایان شلیله با تاکید بر این نکته که اختلاف دیدگاه در رابطه با نوع واکنش‌ به اتفاقاتی که در اکوسیستم استارتاپی ایران رخ می‌دهد، اصلی ترین دلیل استعفای او بوده، افزود: «به اعتقاد من هم‌افزایی در انجمن صنفی‌ کسب‌وکارهای اینترنتی باید خیلی زیاد باشد، در فعالیت صنفی باید هم‌افزایی بین اعضا با یکدیگر و انجمن با همه ارگان‌ها بالا باشد. انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در هیچ حالتی نباید پشت هیچ طرفی را از عضو هیات مدیره گرفته تا عضو معمولی انجمن، خالی کند. اگر انجمن صنفی به هر دلیل شخصی یا غیر شخصی در واکنش نشان دادن خود متفاوت با این رویه عمل کند، اختلاف دیدگاه پیش می‌آید.»

او در توضیح بیشتر ادامه داد: «تعامل بلندمدت بین صنف و حاکمیت نباید هیچ‌گاه از بین رود. ممکن است صنف کاری کند و همه برایش دست بزنند ولی از هدف اصلی خود دور شود. هدف اصلی انجمن تعامل بین صنف و حاکمیت برای پیش‌برد امور است.»

او در پاسخ به خبرنگار کلیک مبنی بر اینکه آیا تشکیل نظام مهندسی فناوری و ارتباطات رد پایی در این استعفا داشته، جواب منفی داد.

او با عنوان این مطلب که با توجه به اختلاف دیدگاه، تصمیم گرفته برای تمرکز بیشتر روی جشنواره وب و موبایل ایران از انجمن فاصله بگیرد، افزود: «با توجه به فشار زیادی که در ۶ ماه گذشته بر اکوسیستم وارد شد، تصمیم به استفعا گرفتم.»

ارسال نظر