اختلال در تماس‌ های تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی تهران

رسانه کلیک - از ساعت ۱ بامداد امشب تماس های تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی تهران به دلیل فرآیند کابل برگردان که با هدف توسعه شبکه کابل صورت می‌گیرند دچار اختلال خواهند شد.

اختلال در تماس‌ های تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی تهران

امشب در تهران با شروع عملیات کابل برگردان که با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات شهید مشهدی مهدی، آزادگان، شهید سعادتمند، شهدای گمنام و شهید بابایی انجام می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید مشهدی مهدی با پیش شماره های ۳۳۴۵ الی ۳۳۴۹، ۳۳۵۷، ۳۳۸۶، ۳۳۸۷، ۳۶۶۴ در محدوده خیابان های شهید موسویان، شهید ترکاشوند، ۱۰ متری چهارم، ۱۰ متری شهید عباسپور به مدت ۷۲ ساعت با اختلال در تماس‌ های تلفنی همراه است.

همچنین با اجرای این عملیات ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات آزادگان با پیش شماره های ۸۸۵۰ الی ۸۸۵۴، ۸۸۷۳ الی ۸۸۷۶، ۸۸۱۷، ۸۸۴۹، ۸۶۰۲، ۸۶۰۳ در محدوده خیابان های ابن یمین، دوازدهم الی بیستم و شهید قندی و در مرکز مخابرات شهید سعادتمند با پیش شماره های ۴۴۲۰ الی ۴۴۲۹، ۴۴۳۷، ۴۴۳۸ در محدوده بلوار شهید گلاب، اتوبان شیخ فضل الله نوری، محمد علی جناح، چوب تراش از فردا به مدت ۳ روز و در مراکز مخابراتی شهدای گمنام و شهید بابایی از ساعت یک بامداد امشب به مدت ۵ ساعت دچار اختلال در تماس‌ های تلفنی می شود.

ارسال نظر