اسپید توسط شهرداری پلمپ شد!

رسانه کلیک - با وجود فرصت دو هفته‌ای برای جابه‌جایی دفتر پردازش و عملیات استارتاپ اسپید، دقایقی پیش مهدی خادمی‌مقدم خبر از پلمپ شدن این دفتر داد.

اسپید توسط شهرداری پلمپ شد!

روز دوشنبه ۲۴ اسفند بود که کرونای دولتی به جان استارتاپ‌ها افتاد و بنیانگذار اسپید در طی یک پست و استوری در اینستاگرام شخصی خود، خبر از پلمپ شدن دفتر اسپید توسط شهرداری تهران را داد.

در آن روز ماموران شهرداری به ساختمان اسپید مراجعه و طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری، اسپید را به عنوان صنف مزاحم شناسایی و قصد پلمپ این استارتاپ را داشتند اما با صحبت‌های صورت گرفته قرار شد فرصت دو هفته‌ای در اختیار تیم اسپید دهند تا این استارتاپ دفتر خود را به مکان دیگری منتقل کند.

اما دقایقی پیش (حدود ساعت ۱۳ بعدازظهر) خادمی‌مقدم بار دیگر و این دفعه به صورت رسمی خبر از پلمپ دفتر این استارتاپ داد. او طی پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «حکم پلمپ #اسپید توسط #شهرداری اجرایی شد. در صورتی که دوستان قول مساعدت داده بودن توی این این روزهای سخت!»

او در ادامه نوشت: «هیچوقت هیچوقت به #دولتی ها دل نبسته بودم و نمی بندم و همیشه سعی میکنم کار خودمو انجام بدم.
#اسپید هیچوقت متوقف نمیشه. دفتر دوم تجهیز شده و سرویس‌دهی حتی بهتر از قبل ادامه پیدا می‌کنه. بعضی از دوستان در شهرداری پیگیر هستن که واقعا ازشون تشکر می کنم.»

به گفته خادمی مقدم شکایت‌های صورت گرفته از اسپید توسط دو تن از مدیران شهرداری بوده است و دلیل و علت این موضوع کاملا به هیچ وجه روشن و مشخص نیست.

حال باید دید در شرایطی که کشور درگیر شیوع کرونا بوده و کسب‌وکارها و به‌ویژه استارتاپ‌ها حال و روز خوبی ندارند، چنین اتفاقاتی چه نتایجی خواهد داشت.

ارسال نظر