افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه هوشمند تا ۵۴ درصد

رسانه کلیک - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: با تامین زیرساخت تجارت الکترونیکی کشور، ضریب نفوذ تلفن همراه هوشمند ۵۴ درصد طی سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ ارتقا یافته است.

افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه هوشمند تا ۵۴ درصد
مطابق با اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی رهبری، در خصوص تأمین زیرساخت تجارت الکترونیکی کشور، گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه از ۱۱۳ درصد در سال ۱۳۹۷ به ۱۴۲ درصد در سال ۱۳۹۸ رسیده است و افزایش نسبی ۲۵ درصدی را طی این ۲ سال تجربه کرد.
وی در این رابطه تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه هوشمند در سال ۱۳۹۷ حدود ۳۵ درصد و در سال گذشته ۵۴ درصد بوده است که در این شاخص نیز با تغییر نسبی ۵۴ درصدی مواجه بودیم.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان تغییر نسبی ۳ درصدی ضریب نفوذ پهن‌باند اینترنت طی سال‌های ۹۷ و ۹۸، گفت: ضریب نفوذ پهن‌باند اینترنت در سال ۱۳۹۷ حدود ۹۱ درصد و در سال گذشته ۹۴ درصد بوده است. ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی نیز در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ هردو ۵۷ درصد شده است.
افزایش ۸۹ درصدی نرخ کاربران اینترنت در سال گذشته
وی نرخ کاربران اینترنت را نیز در سال ۱۳۹۷ حدود ۶۹ درصد اعلام کرد و افزود: نرخ کاربران در سال گذشته ۸۹ درصد بوده است و شاهد افزایش ۲۹ درصدی نرخ کاربران طی این ۲ سال (۱۳۹۷ و ۱۳۹۸) بوده ایم.
ارسال نظر