اپلای بردبه کلوپ استارتاپ‌های یونیکورن پیوست

رسانه کلیک -  سه برادر ایرانی در کانادا سال 2015 استارتاپ اپلای برد را راه اندازی کردند و اینک در سال 2020توانسته اند با جذب سرمایه c تبدیل به یونیکورن شوند.

اپلای بردبه کلوپ استارتاپ‌های یونیکورن پیوست

استارتاپ اپلای برد (ApplyBoard) در سال ۲۰۱۵ توسط سه برادر ایرانی با نام خانوادگی بصیری با هدف کمک و مشاوره به دانشجویان برای تحصیل در کشورهای توسعه یافته، در کانادا تاسیس شد. از سال ۲۰۱۵ تاکنون خدمات پذیرش از دانشگاه‌های کشورهای انگلیسی زبان را به متقضایان از سرتاسر دنیا می‌دهد و در سال ۲۰۱۹ یکی از استارتاپ‌های کانادا شناخته شد که سریع‌ترین رشد را داشته است.

هم اکنون ۱۰۰ هزار دانشجو از ۱۱۰ کشور دنیا از خدمات این سایت استفاده می‌کنند و طی این پنج سال، تعداد کارمندان شرکت به بالای ۴۰۰ نفر رسیده است. یکی از برتری‌های سایت ApplyBoard این است که از دانش هوش مصنوعی (Machine Learning) برای کل فرایند درخواست پذیرش دانشجویان استفاده می‌کنند و به همین دلیل دانشجویان با پر کردن فیلد مربوط به مهارت‌ها و تقاضاهایشان، به جدید‌ترین اطلاعات دانشگاهی مطابق با شرایط خود دست پیدا می‌کنند.

استارتاپ «اپلای برد» (Applyboard) که ۳ برادر ایرانی موسس آن هستند موفق شد با وجود بحران کرونا ۷۵ میلیون دلار سرمایه جذب کند و با بیش از یک میلیارد دلار ارزش، به کلوپ استارتاپ‌های یونیکورن فناوری آموزشی ملحق شود. این استارتاپ ۷۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده و با ارزش‌گذاری جدید ۱.۴ میلیارد دلاری، به کلوپ استارتاپ‌های یونیکورن فناوری آموزشی (Edtech) پیوسته است

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در این خصوص در اینستاگرام خود نوشت:« ‏شرکت ‎اپلای‌برد ‎ApplyBoard که برادران بصیری هم‌بنیان‌گذاران آن هستند، با جذب سرمایه سری C تبدیل به ‎یونیکورن (استارت‌آپی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار) شد.
‌ این شرکت در حوزه فناوری آموزش (EdTech) است و از نخستین تجربه‌های پلتفرمی حوزه آموزش است، که C2C نیست.»

ارسال نظر