بازی سایه انتقام 15 دی ماه رونمایی می‌شود

رسانه کلیک - بازی موبایلی سایه انتقام که در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی شهید قاسم سلیمانی طراحی و تولید شده، پانزدهم دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی رونمایی می‌شود.

بازی سایه انتقام 15 دی ماه رونمایی می‌شود

بازی «سایه انتقام» با حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» از حامیان ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طراحی و تولید شده است. این بازی یک پروژه استارت‌آپی در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی است و برای پلتفرم اندروید و برای تمام گوشی‌ها با اندورید ۵ به بالا قابل استفاده است. پایه این بازی بر اساس حملات پهبادی ۵ پهباد فوق پیشرفته ایرانی در مأموریت‌های مختلف به منافع و پایگاه‌های دشـمن و نیروهای تروریستی در خارج از کشور است.

بازی سایه انتقام با بهره‌گیری از قابلیت‌های موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده و زبان اصلی آن انگلیسی است. ژانر بازی تیراندازی و شامل ۳۶ مرحله است. در آن تنوع سلاح شامل انواع موشک، تیربار و بمب وجود دارد. دوربین بازی نیز از زاویه دید پهبادها و از بالا با دو قابلیت معمولی و دید در شب طراحی شده است.

به گفته علیرضا حقیقی قریب، مدیر عامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون برای تولید بازی سایه انتقام پنج پهپاد مهم ایرانی با کارآیی‌های چند منظوره که طی سال‌های گذشته رفته رفته پیشرفته‌تر شدند، توسط تیم هنری بازی به صورت اختصاصی طراحی و مدلسازی شدند.

همزمان با تولید و رونمایی از این بازی، سیدمحمدعلی سیدحسینی، معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز از تخصیص حمایتی ساختار همگرا به این مرکز خبر داد و گفت:

با در نظر گرفتن مرکز نوآوری و شتاب دهی رایمون به عنوان یکی از مبادی ساختار حمایتی همگرا، این مجموعه می‌تواند یک تیم بازی‌سازی را برای عضویت در رتبه غزال به این ساختار معرفی کند تا آن تیم از اعتبار حمایتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان برخوردار شود.

ارسال نظر