برپایی پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر روسیه 2020

رسانه کلیک - امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور در پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه که شامل دو رویداد «نمایشگاه‌های بین‌المللی سویاز ۲۰۲۰» و «ناوی‌تک ۲۰۲۰» است فراهم شد.

برپایی پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر روسیه 2020

بر اساس اطلاعیه‌ی معاونت علمی و فناوری، با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ آبان‌ ماه سال جاری برپا می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور هم تا پایان شهریورماه سال جاری برای اقدام به ثبت‌نام در این پاویون مهلت دارند.

امسال نمایشگاه سویاز ۲۰۲۰ با محوریت موضوعات شهر هوشمند، اینترنت اشیا، تجهیزات مخابرات و خدمات و سرویس ۵G، شبکه‌های انتقال دیتا، زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه‌ای، ارتباطات ماهواره‌ای، ارتباطات رادیویی، ارتباطات همراه و کابل و تجهیزات مخابراتی میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به مباحث مراکز پردازش داتا-پردازش، نرم‌افزار و خدمات، سامانه‌های تغذیه الکتریکی، نرم‌افزارهای روسی، فناوری‌های آی‌پی، رادیو و تلویزیون، هوش مصنوعی و غیره هم می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه «ناوی‌تک» هم در موضوعات مختلفی مانند سیستم‌های مانیتورینگ حمل‌ونقل، به‌کارگیری و اتصال خدمات ناوبری به وسایل نقلیه، اینترنت اشیا، در بخش حمل‌ونقل، امنیت سایبری در حمل‌ونقل، سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی هوشمند و خدمات آن، سامانه‌های اطلاعات حمل‌ونقل هوشمند و غیره هم برگزار می‌شود.

ارسال نظر