بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بخش غیرحضوری هم دارد | آغاز ثبت‌نام برای حضور استارت‌آپ‌ها

رسانه کلیک - بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ برخلاف سال‌های گذشته که تماماً حضوری برگزار می‌شد، امسال بخش غیرحضوری هم دارد و شرکت‌کنندگان به صورت آنلاین در آن شرکت می‌کنند.

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بخش غیرحضوری هم دارد | آغاز ثبت‌نام برای حضور استارت‌آپ‌ها

این خبر را محمد ثروثی، مدیر اجرایی الکامپ اعلام کرده است. به گفته ثروتی، بخش‌هایی از نمایشگاه علاوه بر برپایی حضوری، به صورت آنلاین و مجازی نیز برگزار خواهد شد و این باعث می‌شود تعداد مخاطبان بیشتری از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن استفاده کنند. دستگاه‌های دولتی نیز در این نمایشگاه به معرفی آخرین خدمات خود خواهند پرداخت.

وی همچنین درباره حضور فعالان حوزه فاوا در این نمایشگاه گفت: «تاکنون شاهد استقبال خوب و مؤثر شرکت‌های تخصصی، اپراتورها و استارت‌آپ‌ها از الکامپ بوده‌ایم که با توجه به ادامه ثبت‌نام، در روزهای آتی گزارش‌های آن ارائه خواهد شد.»

پروتکل‌ها رعایت می‌شود

دغدغه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، از جمله نگرانی‌های بازدیدکنندگان از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ است.

ثروتی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمایشگاه الکامپ امسال را تحت‌الشعاع قرار داده است، گفت: «این نمایشگاه را سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد نظارت ستاد کرونا که برای کلیه نمایشگاه‌ها وجود دارد، برگزار می‌کند.»

ثروتی درباره اهمیت برگزاری الکامپ گفت: «صنعت فاوا ابزار مهم و مؤثری جهت مقابله با کرونا به شمار می‌رود و در این دوران شرکت‌های متعددی ابتکارات و نوآوری‌هایی داشته‌اند که عرضه آن‌ها در نمایشگاه الکامپ موضوعیت داشته و تقاضاهای متعددی نیز برای حضور در این نمایشگاه وجود داشت.»

مدیر اجرایی الکامپ تأکید کرد: «از طرفی تیر ماه موعد برگزاری نمایشگاه الکامپ است و از نمایشگاه قبلی هم حدود ۲۴ ماه گذشته است. نیاز صنعت فاوا و مجموعه‌های استارت‌آپی به حضور در نمایشگاه‌ها به شدت احساس می‌شد و لذا بر اساس تقویم مصوب شرکت نمایشگاه‌ها، اقدام به تعیین این تاریخ شد.»

ثروتی گفت: «برگزاری نمایشگاه‌ها در اکثر شهرهای کشور به ویژه در تهران، از چند هفته قبل مجدداً آغاز شده است و در هفته‌های گذشته چندین نمایشگاه برپا شده که در آن شیوه‌نامه بهداشتی مورد تأیید ستاد کرونا اعمال شده است. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر مجتمع‌های تجاری، مراکز اقتصادی و وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو فعال بوده و خود مردم مستقیماً اقدام به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌کنند.»

به گفته ثروتی، از تمام بازدیدکنندگان در این نمایشگاه تب‌سنجی می‌شود و ورود افراد بدون ماسک به تمام فضاها ممنوع است. رعایت فاصله اجتماعی نیز کنترل می‌شود.

مدیر اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: «در نمایشگاه این دوره، از بازدیدکنندگان تخصصی استقبال به عمل خواهد آمد. سیستم تهویه هوا تقویت شده و جریان هوا بهتر از سال‌های گذشته است. بسته‌های بهداشتی در زمان ورود به بازدیدکنندگان تخصصی داده خواهد شد و در ورودی سالن‌ها نیز دروازه‌های ضدعفونی‌کننده تعبیه شده است.»

ثروتی درباره دیگر تدابیر اتخاذ شده در الکامپ امسال گفت: «در بخش غرفه‌سازی‌ها نیز شیوه‌نامه‌های خاصی مانند عدم وجود فضاهای بسته و مسقف، رعایت فاصله‌های اجتماعی، شیلدهای روی کانترها و سایر موارد وجود دارد که شرکت‌های غرفه‌ساز ملزم به رعایت آن‌ها هستند.»

استارت‌آپ‌ها ثبت‌نام کنند

ثبت‌نام استارت‌آپ‌ها برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، از دیروز (۲۵ خرداد) آغاز شده است.

بر این اساس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرده آن دسته از متقاضیان استارت‌آپی که تمایل دارند در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ بخش الکام ‌استارز در قالب یک کانتر حضور داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی الکامپ به نشانی iran-elecomp.com ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان با ورود به سامانه ثبت‌نام، پس از ثبت‌نام و تأیید مدارک، در قسمت متراژ مورد نیاز غرفه داخل سالن بدون تجهیزات، عدد ۱۲ را ثبت کرده و سپس در صفحه بعدی در قسمت کانترها، کانتر مورد نیاز را ثبت کنند.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد. برگزاری این نمایشگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا، نگرانی‌هایی را در پی داشته و علی‌رغم تأکید مسئولان بر رعایت پروتکل‌ها، باعث تردید برخی شرکت‌کنندگان است.

ارسال نظر