تاریخ برگزاری ششمین رویداد استارت‌آپ ویکند «شروع کن»

رسانه کلیک - ششمین رویداد استارت‌آپ ویکند «شروع کن» با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران،کارینوین، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و یونسکو در 11 الی 13 اردیبهشت 98 در محل دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار ‌می‌شود.

تاریخ برگزاری ششمین رویداد استارت‌آپ ویکند «شروع کن»

رویکرد اختصاصی این رویداد استارت‌آپ «گردشگری» تعیین شده است که تیم برگزاری سعی بر آن دارند ضمن آموزش مفاهیم پایه‌ای کارآفرینی توام با کارگاه‌های عملی و ترویج روحیه‎ تیم‌سازی، ایده‌های اولیه شرکت‌کنندگان را به مرحله ارزیابی، شکل‌گیری و پیاده‌سازی برسانند. براساس آمار منتشر شده بیش از ۳۶ درصد از استارت‌آپ‌هایی که در استارت‌آپ ویکند تشکیل شده‌اند، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و بیش از ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان نیز تصمیم بر ادامه همکاری با استارت‌آپ خود را دارند.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد غیرانتفاعی جهانی است که ۳ روز آخر هفته اتفاق می افتد و رویکرد اصلی آن آموزش، شبکه‌سازی و اجرا و تجربه است در این رویداد مشتاقان کارآفرینی در حوزه‌ تخصصی آن رویداد خاص گرد هم می‌آیند تا با اشتراک‌گذاری مهارت و توانایی‌هایشان ضمن تشکیل تیم‌ها به راه‌اندازی ایده‌هایشان بپردازند. گروه افراد شرکت‌کننده در این رویداد به چهار زمینه کسب‌و‌کار، گرافیک، برنامه‌نویس و فعال گردشگری تقسیم می‌شوند. ظرفیت درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام در این رویداد ۱۰۰ نفر بوده که این ظرفیت در بین چهار گروه مختلف از شرکت‌کنندگان به تناسب حجم متقاضی آن دسته تقسیم شده است.

از مزایای شرکت در این رویداد ( کارآفرینی بارویکرد گردشگری)

معرفی جهت استقرار تیم های برتر در مراکز رشد، معرفی سرمایه گذار برای طرح های کسب و کار، اخذ مشورت و دریافت تجربیات بزرگان حوزه کارآفرینی و فناوری اطلاعات و گردشگری .اظهار نظر ریزبینانه، فنی و مالی داوران، استفاده از تجربه و مهارت منتورها و بهره‌مندی از پنل‌های علمی و کاربردی سخنران‌ها و آشنایی با سرمایه‌گذاران از جمله مزایای ارزشمندی است که شرکت‌کنندگان در این رویداد نیز از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت زیر مراجعه کنند

http://startup-weekend.ir

ارسال نظر