«تخفیفان » در آستانه ورود به سال 1400 پوست اندازی کرد

رسلنه کلیک - تخفیفان سال‌هاست که با فراهم کردن امکان تجربه‌های جدی، تونسته تاثیر زیادی در کیفیت تفریح‌های روزمره شما و ارتقای میزان شادی جامعه داشته است.

«تخفیفان » در آستانه ورود به سال 1400 پوست اندازی کرد

فکر کردن به این‌که امروز عصر چکار کنی که حوصلت سر نره یا این‌که امشب با دوستات کجا بری و کدوم رستوران رو امتحان کنی یا چجوری بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه ات رو بخری یا حتی بهترین آرایشگاه محل تون کجاست یا اینکه چطوری بهترین مراکز سلامتی و پزشکی اطراف خونه یا محل کارت رو پیدا کنی که قیمتشون هم خوب باشه، همیشه دغدغه هممون بوده. تخفیفان از 10 سال پیش که نازنین دانشور اولین پیشنهاد تخفیف دار رو با دستای خودش تو تخفیفان قرار داد، کنارت بوده تا بتونی همه این کارا رو هوشمندانه‌تر از همیشه و به راحتی انجام بدی.

از اون روزایی که برای یه رستوران رفتن باید یه برگه تخفیفانی رو پرینت می‌کردیم و با خودمون می‌بردیم، راه زیادی رو طی کردیم. الان دیگه همه چی تو جیبمون هست و کافیه فقط گوشی رو دربیاریم و بهترین قیمت‌ها رو پیدا کنیم و تو یه چشم بهم زدن برسیم به اون جایی که دوست داریم بریم! تخفیفان توی این راه، همیشه همراه هوشمند شما بوده.

تخفیفان سال‌هاست که با فراهم کردن امکان تجربه‌های جدی، تونسته تاثیر زیادی در کیفیت تفریح‌های روزمره شما و ارتقای میزان شادی جامعه داشته است. ما باور داریم مردم سرزمینمان لایق بهترین‌ها هستند و ما تونستیم با ارائه راه کارهای خرید هوشمندانه، پیشنهادهای جدیدی از تفریح و سرگرمی مثل رستوران گردی، کافه گردی، رفتن به شهربازی، تفریحات زمستونی مثل اسکی، تله کابین سواری و... رو به مردم ارائه بدیم. و این تازه اول ماجرا بود! ما بهترین قیمت ممکن رو فراهم کردیم تا همه بتونن تفریح کنن و لذت ببرن. الان هرکسی دنبال یه تجربه جدید و هیجان‌انگیز می‌گرده و می‌خواد در موردش اطلاعات کسب کنه، اولین چیزی که به ذهنش می‌رسه تخفیفانه؛ چون میدونه تو تخفیفان بهترین انتخاب‌ها با بهترین قیمت‌ها در دسترسشه.

تخفیفان تو این سال‌ها با اضافه کردن بخش‌های جدیدی مثل هتل، تورهای مسافرتی و کد تخفیف، امکان خرید هوشمندانه‌تر و متنوع‌تر رو برای مخاطب‌هاش فراهم کرده. ما خدماتمون به شرکای تجاریمون رو گسترش دادیم؛ شرکای تجاری که تامین کنندگان اصلی مارکت پلیس تخفیفان هستند و در کنار تخفیفان به ارائه خدمت به مشتریان پرداختند.

حالا یک سال از روزهایی که کرونا مهمون ناخونده دنیا شده می‌گذره. مهمونی که با اومدنش، خرید و تفریح مردم محدودتر شد. اما ما تو تخفیفان از پا ننشستیم و تمام تلاشمون رو کردیم تا بتونیم به وسیله تکنولوژی زندگی مشتریان‌مون رو، روزبه‌روز آسون‌تر کنیم و همیشه حتی تو روزهای سخت در کنار شما باشیم.

حالا و بعد از حدود 10 سال، تخفیفان با تجربه‌ای حاصل از تمام این سال‌ها و امید به آینده از سرویس‌های جدید خودش رونمایی کرده.

سرویس‌های مبتنی بر بازگشت وجه در خریدهای اینترنتی و خریدهای روزانه حضوری، خدمات جدید تخفیفان هستن که با تمرکز بر خرید در لحظه و تخفیف در لحظه راه‌اندازی شدن.

این خدمات به مخاطبان تخفیفان، این امکان رو می‌دن که توی تمام خریدهاشون بهترین پیشنهادهای خرید رو با بهترین قیمت ممکن داشته باشن. تخفیفان به دنبال گسترش خدمات خودش در سایر بخش‌ها هم هست تا بیشتر از قبل در کنار مشتریان و شرکای تجاری خودش باشه.

در همین راستا تخفیفان با رونمایی از پرتال جدید برای شرکای تجاری، به دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر از قبل و فراهم کردن بستری برای ارائه خدمات بسیار بهتر به شرکای تجاری خودش هست.

حالا در آستانه 10 سالگی و شروع سال جدید، تخفیفان داره لباس نو به تن می‌کنه و با چهره‌ای جدید و مدرن کنار مردم ایستاده تا بهتر و پر قدرت تر از قبل بهشون خدمات با کیفیت بده.

تخفیفان، ایستاده در کنار مردم ایران برای زندگی هوشمند تر و شادتر...

ارسال نظر