تخفیفان و نت برگ ادغام شدند

رسانه کلیک - بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، نت برگ و تخفیفان ادغام شدند و قرار است این خبر را به صورت بیانیه تا 48 ساعت آینده رسما اعلام کنند.

تخفیفان و نت برگ ادغام شدند

مدت هاست خبرهایی در رابطه با ادغام تخفیفان و نت برگ به گوش می رسد. در حالی که مدت هاست نیروهای این دو تیم در کنار یکدیگر به فعالیت می پردازند، بالاخره امروز نازنین دانشور خبر ادغام این دو استارتاپ را تایید کرد و در ادامه صادقیان، مدیر عامل تخفیفان نیر مهر تاییدی بر آن زد.

نازنین دانشور، موسس تخفیفان در جریان برگزاری یلدای کارآفرینی اعلام کرد که نت‌برگ و تخفیفان در هم ادغام شده‌اند. به گفته دانشور، هم‌اکنون تفاهم‌نامه‌ این ادغام نیز امضا شده و حتی تیم‌های تخفیفان و نت‌برگ در یکجا مستقر شده‌اند.

نت برگ و تخفیفان از اولین سرویس‌های ارائه‌ خدمات تخفیف گروهی در ایران محسوب می‌شوند. این سرویس‌ها در دوران فعالیت رقابت‌های شدیدی با هم داشته‌اند که برخی اوقات به دعواهای حقوقی نیز ختم شده است.

«علیرضا صادقیان» مدیرعامل iiVentures که نت‌برگ را در اختیار دارد، ضمن تایید این ادغام گفته است: «بیانیه رسمی دو مجموعه تا چند روز آینده منتشر خواهد شد. برند و مجموعه نت‌برگ حفظ شده و قرار نیست تعدیل نیرویی در این شرکت رخ بدهد.»

ارسال نظر