جدیدترین فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع پایتخت افتتاح شد

رسانه کلیک - مراسم افتتاح جدیدترین فروشگاه موبایل سامسونگ در طبقه همکف مجتمع پایتخت برگزار شد. در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی‌ سامسونگ عرضه می‌شود.

جدیدترین فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع پایتخت افتتاح شد

جدیدترین فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع پایتخت افتتاح شد. در این فروشگاه شاهد عرضه جدیدترین محصولات سامسونگ شامل موبایل، تبلت و همچنین لوازم جانبی این برند کره ای هستیم.

این فروشگاه برای مخاطبانی طراحی شده است که علاقمند به گجت‌های رده بالا هستند. این فروشگاه همچنین با توجه به قرار گرفتنش در کنار خیابان ولیعصر و میرداماد، بخش عمده‌ای از شهر تهران را هم برای نقاط مرکزی و هم نقاط شمالی پوشش می‌دهد. هرچند در مرکز پایتخت، فروشگاه‌های دیگری هم داشتیم اما این نقطه، یک نقطه ممتاز است که علاقه داشتیم یکی از شعب خودمان را در آن افتتاح کنیم.

بخش‎های عکاسی، اسلوموشن، صندلی واقعیت مجازی از قسمت‎های جالب این فروشگاه هستند. نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ با تکیه بر طراحی نوآورانه خود با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری ساخته شده‌اند.

پیش از این و در آبان ماه امسال، سامسونگ پیشرفته‌ترین فروشگاه موبایل خود را در بلوار اندرزگوی تهران افتتاح کرد که سومین نمونه از فروشگاه‌های مدرن سامسونگ در جهان بود.









ارسال نظر