حمایت همراه اول و رویکرد حامیانش از کسب و کارهای نوین و فضای دیجیتال در تلکام

رسانه کلیک - تلکام 98 در حالی برگزار شد که شرکت های حاضر در نمایشگاه همگی به شکلی کاملا مشهود و دستوری حاضر شده بودند؛ همراه اول رویکرد حامیانه خود را حفظ کرده بود.

حمایت همراه اول و رویکرد حامیانش از کسب و کارهای نوین و فضای دیجیتال در تلکام

تلکام 98 در حالی بعد از یک بار کنسلی برگزار شد که به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی در همان افتتاحیه نمایشگاه، سالهاست بحث ادغام این نمایشگاه با نمایشگاه دیگری مطرح است. برخی از نمایشگاه اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می‌دهد، در کشور ما نیز رویکرد همیشه بوده اما متاسفانه امسال این اتفاق رخ نداد همین مساله موجب شد به این نتیجه برسیم که با توجه به تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته ابعاد نمایشگاه رشد نکرده است.

در حالی که همه از کوچک شدن ابعاد نمایشگاه صحبت به میان می آوردند؛ بحث کاملا مشهود در نمایشگاه کوچک شدن ابعاد حامیانه شرکت های حاضر در نمایشگاه بود.

اغلب شرکت های حاضر در نمایشگاه؛ برای ارایه خدمات بی تو بی و در واقع جامه عمل پوشاندن به پلن های تجاری خود در نمایشگاه حاضر شدند.

اپراتور همراه اول اما با رویکری متفاوت و حامیانه با دو کانتر اختصاصی برای کسب و کارهای خود که زیر نظر واحد کسب و کاردیجیتال خود؛ تحت عنوان دو استارتاپ سنجینه و آچاره در نمایشگاه حضور پیدا کرد.

نکته قابل توجه در این است که همراه اول در این میان با همگام نبودن با سایر شرکت ها، با دیدی متفاوت همچنان رویکرد حامیانه خود برای رسیدن به شعار «تحقق رویای دیجیتال» که قرار است طبق سند 5 ساله به آن دست یابد را حفظ نمود و با سرو گردنی بالاتر از سایر شرکت ها و با دیدی کاملا حامیانه در نمایشگاه تلکام 98 حضور پیدا کرد.

همراه اول تنها اپراتوری بود که به شکلی کاملا مشخص باز هم بر حمایت خود از استارتاپ ها مهر تاییدی زد و با آوردن استارتاپ های تحت حمایت خود به نمایشگاه نشان داد کاملا پیشگام در رویکرد حامیانه است و در عرصه حمایت از بیزینس های نوین کسی و کارهای دیجیتال و پیاده سازی آن پیشرو است.

ارسال نظر