داستان تپسی ؛ یک طرفه به قاضی نرویم

رسانه کلیک - داستان‌های جنجالی سرویس‌های آنلاین تاکسی با راننده و کاربران بارها و بارها سوژه داغ رسانه‌ها شده است.

داستان تپسی ؛ یک طرفه به قاضی نرویم

سال گذشته در چنین روزهایی بود که اسنپ داستانی جنجالی را پشت سر گذاشت و حتی کار به جایی رسید که کاربران با هشتگ تحریم اسنپ وارد ماجرا شده و شبکه‌های مجازی را در این خصوص به سلطه درآوردند. اما اینبار این داستان با موقعیتی متفاوت پیش روی رقیب اسنپ قرار گرفت.

پخش ویدیویی از یکی از کاربران خانم تپسی در صفحات اجتماعی باعث شد در روزهای گذشته حجمه عجیبی علیه تپسی شکل بگیرد. هر کدام از زاویه نگاه خود به بررسی موضوع پرداختند و در نهایت رایی بر علیه تپسی صادر کرده، و جبهه گرفتند.
در این زمان بود که تیم تپسی با صحبت های هومن دمیرچی مدیر عملیات تپسی وارد عمل شد و توضیحاتی که تپسی با ارایه مدارک صوتی ارایه داد مورد حمایت کاربران قرار گرفت.

شرایط پیش آمده باعث شد خیلی ها وارد گود شوند! به قول معروف خیلی ها از آب گل آلود ماهی گرفتند و با موج سواری بر جریان سعی کردند دیده شوند. اما مدیریت بحرانی که تپسی در ساعات اولیه چاشنی کار خود کرد ورق را به نفع تپسی بازگرداند.
بسیاری از کاربران به امنیت سفر تپسی معترضند. اما شاید نکته مهمی که نباید در این میان از آن غافل شویم در این است که قبل از حضور تپسی و اسنپ شرایط خیلی متفاوت تر بود.

روزهایی را به خاطر بیاوریم که مبدا و مقصد مشخص درج شده در جایی نداشتیم. نه اطلاعاتی از مسافر در دست داشتیم و نه از راننده. بارها و بارها مشکلاتی از این دست برای خیلی ها پیش می آمد. اسنپ و تپسی بودند که به عنوان اولین تاکسی‌های آنلاین وارد گردونه شدند و با سختی های زیادی دست و پنجه نرم کردتا فرهنگ استفاده از تاکسی آنلاین را برای همه کاربران جا بیاندازند.

شاید بد نباشد به این موضوع توجه کنیم که هر فرهنگ سازی با چالش هایی همراه است. تاکسی‌های آنلاین ایرانی فرهنگی را در مدت زمانی کوتاه جا انداخت که شاید زمان بیشتری می طلبید. شاید بهتر است کمی به این نقطه دقت بیشتری کنیم. بهتر شدن اوضاع در هر شرایطی اصل مهمی است و باید به این مورد توجه کرد. شاید تپسی و اسنپ باید هر روز به بهتر شدن خدماتشان بیش اط پیش فکر کنند. اما اینکه یک طرفه به قاضی برویم و بخواهیم تمام مزیت ها را قربانی یک نقص کنیم درست نباشد.

ارسال نظر