شلواری مختص خرید آنلاین و تماشای فیلم !

رسانه کلیک -  یک کاربر ایرانی در توییتر با انتشار پستی طنزآمیز با دیجی کالا وارد دیالوگی طنازانه شده بود. در ادامه استارتاپ های ایرانی این دیالوگ را به وسعت شلواری به اندازه کل استارتاپ ها در آوردند!

شلواری مختص خرید آنلاین و تماشای فیلم !

شاید ماری زمانی که داشت در توییتر می‌نوشت:« ‏یه شلوار دارم، اسمش شلوار دیجی‌کالاست یه گوشه گذاشتمش، دیجی‌کالا که زنگ می‌زنه می‌پوشم می‌رم پایین بسته رو تحویل می‌گیرم.» بیشتر با جنبه طنز و شیطنت این توییت روبه رو بود.

اما فیلیمو که پیش‌تر درخواست پیرهن و چادر گل گلی دهه 50 یکی از خبرنگاران حوزه آی تی را به مناسبت هدیه عید لبیک گفته بود اینبار در زیر پست ماری نوشت:« اگر برای فیلیمو دیدن شلواری کنار نگذاشتید ما اجازه داریم قشنگ‌ترینش رو براتون بفرستیم؟ »

داستان زمانی جالب شد که دیجی کالا وارد ماجرا شد و نوشت:« فیلیمو جان از اینجا می‌تونی شلوار خانوم رو بگیری»

فیلیمو در پاسخ نوشت:« دیجی‌کالا جان میدونیم که این روزا بیشتر از همیشه در حال تلاش هستید. ما از همه اعضای تیم‌تون دعوت می‌کنیم با یکی از این همین شلوار را‌حتی‌هایی که می‌فروشید و با کد تخفیف DIGIKALA30 پای فیلیمو بنشینید و با تماشای یک فیلم خوب خستگی در کنید.»

اما این تازه اول ماجرا بود! سیپ اپ نوشت:« فیلیمو که برات شلوار رو از دیجیکالا فرستاد، رنگش و بگو که ما هم یه قاب همون رنگی بفرستیم خواستی با گوشیت فیلم ببینی ست باشه»

در ادامه آسان پرداخت نوشت:« ولی خوبی کار با آپ اینه که لباس خاصی نیاز نداره»

الی گالری نوشت:« ولی اونی که تو بسته ی خرید اینترنتی تون وسیله بازی میذاره میفرسته تا دور هم بازی کنید منم.» کمدا وارد داستان شد نوشت:« این شلوار انقد محبوب شده که می‌تونی بذاریش کُمُدا پولش رو بزنی به یه زخمی:)))»

هانیوا اسمارت نوشت:« بعد خرید شلوار از دیجی و پِلِی کردن فیلم تو فیلیمو با هیناوا هم یزن چراغا خاموش بشه و این تجربه رو جذاب تر کن»

آی اپس نوشت:«‏‎‎‎فیلیمو عزیز، شما هم‌میتونی از طریق iApps اپ دیجی‌کالا رو‌نصب کنی و شلوار رو‌سفارش بدی»

جا با ما نوشت: «اگر دغدغه لباستون حل شد و مشکل جا داشتید جابا ما!»

و در نهایت کاله وارد میدان شد و نوشت:« اگر با جاباما ویلا تو مازندران و گیلان گرفتین و بشینین جلوی فیلمو، با شلوار دیجیکالا بستنی کاله بخورین سفارش بدین ما میاریم دم در»

ایرانسل هم وارد داستان شد و نوشت:« شلوار زرد چی؟ دارین؟ اگر ندارین هم به نظر ما خیلی مهم نیست. چون با هر لباسی که تنتونه و راحتین می تونین تو اینترنت بچرخین. کاری که از دست ما بر میاد اینه که یه بسته زرد برای سرعت و کیفیت چرخش بیشتر براتون بفرستیم. قبول؟»

این داستان که با طنز و شیطنت استارت خورد باعث شد در روزهایی که کرونا همه را به نوعی با خود درگیر کرده طنزی جالب و توام با شیطنت شکل گیرد. طنزی که پای استارتاپ های ایرانی را به میان آورد و در نهایت تبدیل شد به یک شلوار بزرگ با رنگ استارتاپ ها!

ارسال نظر