دورهمی فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارزها برگزار می‌شود

رسانه کلیک - رویداد دورهمی پایان سال فعالان کسب و کارهای حوزه بلاک‌چین و رمزارزها برگزار می‌شود. این رویداد که به همت جمعی از فعالان صنفی و بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای این حوزه به شکل یک برنامه‌ی ۴ ساعته صمیمی و با رویکرد بررسی چالش‌های پیش رو برگزار خواهد شد و با مرور مهم‌ترین چالش‌ها، اتفاقات و دستاوردهای سال ۹۹ تلاش دارد چشم‌اندازی از سال پیش رو برای کارآفرینان و فعالان این حوزه ترسیم کند.

دورهمی فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارزها برگزار می‌شود

دورهمی فعالان بلاک‌چین و کسب و کارهای مرتبط با رمزارزها روز پنج شنبه مورخ ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۵ تا ۱۹ به صورت آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این رویداد که به صورت زنده از طریق پلتفرم‌ آپارات قابل مشاهده خواهد بود می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به وب‌سایت همایش به نشانی www.BlockDays.live مراجعه نمایند.

در این رویداد چهره‌هایی چون علی میزانی (بنیان‌گذار سیتکس)، احسان قاضی زاده (هم‌بنیانگذار صرافی اکسیر)، امیرعباس امامی(مدیرعامل کارچین)، محمد جعفر نعناکار (مدیرکل سابق حقوقی وزارت ارتباطات)، ساناز وفی(سردبیر میهن بلاکچین)، حجت عباسی(مدیر آکادمی ققنوس)، اسعیل ثنایی(مدیرعامل هلدینگ پتسا)، محمد قاسمی(مدیرعامل شرکت سوشیانت)، بهمن حبیبی(مدیر مارکتینگ صرافی بیتستان)، محمدرضا شرفی(مدیر کارگروه استخراج انجمن فناوران زنجیره بلوک)، رضا جمیلی(بنیان‌گذار آی چیزها) و بسیاری دیگر از متخصصین و صاحب‌نظران این حوزه حضور خواهند داشت.

ارسال نظر