دیگه آپدیتش نکن

رسانه کلیک - امروز اسنپ‌فود مراسمی را برگزار و از اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد. در ادامه گزارش مربوط به این مراسم برای شما آماده شده است.

دیگه آپدیتش نکن
اسنپ فود امروز با برگزاری مراسمی از اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم مدیر مارکتینگ اسنپ فود، امین سمیعی اعلام کرد: «زودفود در ابتدای کار 200 تا 300 سفارش روزانه داشت. ۹۰ هزار سفارش روزانه و ۹۰۰ کارمند دستاورد امروز اسنپ‌فود است.»
در ادامه سعید لطفی، مدیرعامل اسنپ‌ فود به بیان نکاتی در رابطه با اپلیکیشن پرداخت: «این نسخه اولیه اسنپ‌فود بود و از همان ابتدا به فکر سفارش از اپ بودیم.»

لطفی در این مراسم به این موضوع اشاره کرد که در زودفود کارهای زیادی انجام داده که برای مثال می توان به کدنویسی اشاره کرد. لطفی در ادامه اعلام کرد در نسخه ۳ اسنپ فود از سفارش دستی خارج شدند و به سمت پلتفرم VMS اتوماتیک رفتند. نسخه 4 اسنپ فود در سال 97 راه اندازی شد. لطفی می گوید بسیاری از امکانات جدید به این نسخه اضافه و از هوش مصنوعی برای رتبه بندی رستوران‌ها استفاده شد.

رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود، مهرداد عبدالرزاق می گوید: «ما اولین در زمینه سفارش شیرینی بودیم و در سفارش سوپرمارکت هم خوب هستیم. روزانه ۹۰ تا ۱۰۰ هزار سفارش روزانه داریم. در روز مادر 9 هزار سفارش شیرینی داشتیم. روزانه 6 هزار سفارش سوپرمارکتی داریم.»

نسخه جدید اسنپ فود دیگر نیازی به آپدیت ندارد. اسنپ‌فود اعلام کرده تعداد رستوران های این سرویس در طی 2 سال از 7 هزار به 14 هزار مورد رسیده است.

مهرداد عبدالرزاق در پنل پرسش و پاسخ در پاسخ به رسانه‌ها اعلام کرد در روز نظرات ۱۰۰ نفر بررسی می‌شود و به رستوران‌ها ارجاع می‌شود. البته در مورد برخی نظرات چالش داریم، برای مثال می گویند در فلان غذا سوسک‌ وجود دارد یا رستورانی غذای خوبی ندارد.

نکات مهم این پنل به شرح زیر است:

  • میانگین خرید در اسنپ مارکت ۱۴۰ هزار تومان است.
  • ۱۴ هزار رستوران روی پلتفرم وجود دارد که 8 هزارتا مربوط به شهرستان ها است.
  • عبدالرزاق در واکنش به اینکه در شهرستان ها برای اسنپ‌فود رقیب وجود ندارد، می گوید در تهران هم رقیبی نداریم.
  • عبدالرزاق در مورد رای شورای رقابت می‌گوید لازم الاجراست و از آن پیروی می کنیم.
  • لطفی: بزرگترین رقیب را خودمان می دانیم و بزرگترین رقیب را سگمنت آفلاین می دانیم و تمرکزمان روی این موضوع است.
  • عبدالرزاق: سهم بازار سفارش آنلاین غذا حدود ۳۵ درصد در مجموع است و اسنپ‌فود ۸۵ درصد آن را دارد. کل این بازار در تهران تا چند سال آینده ۲ تا ۳ برابر می شود.
  • لطفی: ۸۰ شهر را تحت پوشش داریم و با ۱۴۰۰۰ رستوران کشور همکاری داریم. فکر می کنم رقبا حدود ۴۰۰۰ رستوران دارند.
  • لطفی: در تمام این رستوران ها نرم افزارمان را نصب کرده ایم که یک تیم ۴۰ نفره برای آن داریم. ۵۰۰ نفر تیم پشتیبانی مان است و قرارداد بستن ما این همه رستوران واقعا کار دشواری بود.
  • عبدالرزاق: میزان سهامی برای مدیران وجود دارد اما اگر اجازه دهید وارد جزییات آن نشویم اما از سمت فیپا مجوز داریم و مساله پنهانی نیست.
  • لطفی: روزانه ۸ هزار تماس با مرکز تماس‌مان داریم.
ارسال نظر