رفع شدن مشکل پینگ بازی‌های آنلاین

رسانه کلیک - به گفته نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، با تعمیر کابل دریایی قطع‌ شده در خلیج‌فارس، مشکل پینگ بازی‌های آنلاین برطرف شد.

رفع شدن مشکل پینگ بازی‌های آنلاین

سجاد بنابی در توییتر نوشت: کابل دریایی قطع شده در خلیج‌فارس، تعمیر و به مدار بازگشت. مسیر ترانزیتی جنوب به شمال برقرار و کیفیت ارتباطات با همسایگان جنوبی که بر اثر قطع این فیبر نامناسب شده بود، مجددا از کیفیت مناسب برخوردار و مشکل بازی‌های آنلاین نیز برطرف شد.

بنابی در توضیح این موضوع به ایسنا گفت: حدود یک ماه پیش فیبر دریایی مسیر بوشهر به سمت دوحه قطر قطع شده بود. این مسیر برای برقراری ارتباطات ایران با قطر و ترانزیت داده‌ جنوب به شمال استفاده می‌شود. این فیبر هم برای تأمین بخشی از اینترنت کشور از مسیر قطر و هم برقراری ترانزیت قطر به اروپا استفاده می‌شود.

نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات خاطرنشان کرد: همچنین از این فیبر برای برقراری ارتباط در بازی‌هایی که سرورهایشان در منطقه خاورمیانه از جمله در کشورهای قطر، عمان و امارات است، استفاده می‌شود. برای تعمیر این فیبر، لازم بود کابل‌های آن از کف دریا بالا کشیده و تعمیر شود که این اتفاق افتاده و اکنون ارتباطات از کیفیت برخوردار و مشکل پینگ بازی‌های آنلاین هم رفع شده است.

ارسال نظر