رکورد تماشای کنسرت آنلاین در ایران شکست

رسانه کلیک  - رکورد تماشای کنسرت آنلاین ایران با اجرای شب گذشته فرزاد فرزین در اپلیکیشن‌های روبیکا و آیگپ شکسته شد.

رکورد تماشای کنسرت آنلاین در ایران شکست

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بزرگترین کنسرت آنلاین کشور شب گذشته به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای فرزاد فرزین، از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش و با حدود ١.٧ میلیون تماشا مورد استقبال بی‌نظیر ایرانیان قرار گرفت.

دومین شب اجرای پویش «برای تمام ایران می‌خوانم» با اجرای موسیقی پاپ و قطعه «نفس» توسط این خواننده برای نخستین بار، توانست کیفیتی مطلوب را در اختیار تمامی مردم ایران‌زمین قرار دهد و در راستای هدف اصلی خود که ایجاد فضای شاد و سرگرم‌کننده در روزهای سخت کرونایی بود، حرکت کند.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور بدون بلیت‎فروشی برگزار شد، توانست یک‌میلیون و ٣٩١ هزار نفر را در روبیکا و ٢٨٣ هزار نفر را در آیگپ جذب کند و با یک‌میلیون و ۶٧۴ هزار تماشا بالاترین رکورد در تماشای کنسرت آنلاین را در کشور به ثبت رساند.

شایان ذکر است کنسرت آنلاین همراه اول که 14 بهمن ماه به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای سالار عقیلی از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش شد، مورد استقبال کم‌نظیر ایرانیان قرار گرفت.

سالار عقیلی به‌مناسبت این ایام، قطعه «مادر» را برای نخستین بار در کنار قطعات «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه‌چین»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» به اجرا گذاشت.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور به‌صورت رایگان (بدون بلیت‎فروشی) برگزار شد، با کیفیت مطلوب پخش توانست ٩٣۵ هزار بیننده را در روبیکا و ٢٠٨ هزار بیننده را در آیگپ جذب کند.

ضمن اینکه همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، هدایای ٢۵٠ میلیون ریالی به بانوان اهداء می‌کند.

بانوان همراه‌اولی با خریداری یکی از بسته‌های مکالمه یا اینترنت همراه در روز چهارشنبه ١۵ بهمن‌ماه، در این قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

همراه اول ٢٠ هدیه ٢۵٠ میلیون ریالی را برای برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی درنظر گرفته است.

اپراتور اول تلفن همراه کشور به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و دهه مبارک فجر و در راستای مسؤولیت اجتماعی و ایجاد فضای شادی و سرگرمی در روزهای سخت کرونایی، کنسرت آنلاینی با حضور دو هنرمند برجسته موسیقی سنتی و پاپ کشور برگزار می‌کند.

ارسال نظر