سامانه املاک و اسکان فردا بسته می‌شود | احتمال تمدید ثبت نام وجود دارد

رسانه کلیک - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی برای تمدید مهلت ثبت ‌نام متقاضیان در سامانه املاک و اسکان نگرفته‌ایم. بااین‌حال، به دلیل تجمع مردم در دفاتر خدمات الکترونیک و خطر ابتلا به کرونا، درخواست ستاد مبارزه با کرونا برای تمدید این طرح تا مهر 1400 بررسی خواهد شد.

سامانه املاک و اسکان فردا بسته می‌شود | احتمال تمدید ثبت نام وجود دارد

به گزارش از کلیک، به نقل از همشهری آنلاین؛ محمود زاده با بیان اینکه فردا ۱۹ خرداد آخرین مهلت ثبت نام در سایت املاک و اسکان کشور است، گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی برای تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان در سامانه مذکور گرفته نشده است.

وی ادامه داد:

روز شنبه ۲۲ خرداد درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد. پیشنهاد داده‌ایم که ثبت نام در سامانه املاک تا مهرماه تمدید شود اما هنوز درباره این موضوع تصمیمی گرفته نشده است.

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که این سامانه، از ساعت ۲۴ فردا ۱۹ خرداد بسته خواهد شد؛ لذا متقاضیان تا ساعت ۲۴ فردا مهلت دارند که در وارد سایت املاک و اسکان شده و مشخصات ملک خود را در آن به ثبت رسانند.

پیش‌ازاین محمودی از موافقت ستاد مبارزه با کرونا برای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه املاک تا مهر ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این مصوبه تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.

درخواست تمدید مهلت ثبت نام در سامانه از طرف ستاد کرونا

خبر بسته شدن سامانه املاک و اسکان امروز در حالی منتشر شد که هنوز بسیاری از خانوارها به دلیل عدم دسترسی به اینترنت یا عدم آشنایی با چگونگی ثتبت در این سامانه، موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نشده‌اند. با توجه به تراکم جمعیت در دفاتر خدمات الکترونیک، ستاد مبارزه با کرونا درخواست تمدید مهلت ثبت نام در سامانه را مطرح کرده و وزارت راه و شهرسازی این پیشنهاد را بررسی و ر چند روز آینده ابلاغ خواهد کرد.

ارسال نظر