سامانه خوداظهاری سازمان سنجش فعال شد

رسانه کلیک - سامانه خوداظهاری سازمان سنجش کشور فعال شد. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال 1400 را دارند اما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، پیش از شرکت در کنکور امسال لازم است اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

سامانه خوداظهاری سازمان سنجش فعال شد

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند. (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند.) این دسته از داوطلبان می‌توانند فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محل آزمون این افراد را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات از امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه تا پایان روز سه شنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ است. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، امکان تغییر در درخواست وجود ندارد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه خوداظهاری سازمان سنجش به آدرس register2.sanjesh.org/Corona از طریق روش‌های «شماره پرونده و شماره سریال»، «شماره پرونده و کد پیگیری» و شماره پرونده و کد ملی» وارد سامانه شوند.

کنکور سراسری سال 1400 در روزهای 9 تا 12 تیر ماه سال جاری در 414 شهرستان و بخش‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر