«سه سوت جابز» به «بانی کار» تغییر نام داد

رسانه کلیک - "سه سوت جابز" سامانه استخدامی و کاریابی آنلاین برای مشاغل پایه و میان‌پایه کشور به "بانی کار" تغییر نام داد.

«سه سوت جابز» به «بانی کار» تغییر نام داد

دنیای پساکرونا شاید بیش‌ از هر زمان دیگری دنیایی مجازی و آنلاین خواهد بود، جایی که نه ‌فقط خرید آنلاین انجام می‌دهیم، بلکه عملا دورکاری یا هوم‌آفیس را هم به واقعیتی عادی و روزمره تبدیل کرده است.

با این همه اما هنوز بسیاری از شغل‌های پایه و میان‌پایه مثل بازاریابی، فروشندگی، نجاری، تعمیرکاری، رانندگی، نگهبانی، خیاطی، حسابداری، منشیگری، پرستاری و اساساً تمامی حرفه‌های خدماتی که در اصطلاح جهانی به عنوان شغل‌های یقه آبی و یقه‌صورتی شناخته می‌شوند، نه تنها دورکار نشده اند بلکه حتی تا چند سال پیش جایگاهی کارآمد و شناخته شده در سامانه های کاریابی آنلاین نداشته اند.

تا سه سال پیش توجه وب سایت ها و سامانه های استخدامی و کاریابی آنلاین روی فرصت‌های شغلی رده‌بالای سازمان ها متمرکز بود!

این معضل بزرگ حدود 4 سال پیش طراحان و ایده‌پردازان سامانه استخدامی سه‌سوت‌جابز را به‌فکر انداخت تا در اکوسیستم استارتاپی و تکنولوژیک کشور یک راهکار موثر برای جستجوی فرصتهای استخدامی و شغلی ایجاد کنند.

خدمت آنلاین به بیش از 200 هزار کارفرما

فرصتی برای قشر بزرگی از جامعه از جمله کارجویان فعال در شغل‌های پایه و میان پایه و این سامانه تا امروزبه بیش از 200 هزار کارجو و 50 هزار کارفرما خدمت رسانی کرده است.

در حال حاضر سامانه استخدامی و کاریابی سه سوت جابز در تهران و هفت کلان‌شهر ایران متمرکز است ودر حال حاظر بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی مختلف از حوزه مشاغل پایه و میان‌پایه کشور روی سایت و اپلیکیشن این سامانه فعال است.

استقبال حدود ۵۰ هزارکارفرما برای انتشار فرصت های شغلی خود روی این سامانه استخدامی و کاربابی برای چنین حرفه‌هایی یک نقطه عطف شگرف محسوب می‌شود.

طبق شنیده های رسمی از بنیانگزاران این مجموعه درآینده نزدیک یعنی تا انتهای سال 1400 نیز قرار است تعداد مشاغل فعال روزانه روی سامانه به بیش از 5000 شغل افزایش یابد و سیاست‌گذاری‌ها و زیرساخت‌های این سامانه برای سرویس‌دهی تا بیش از صدهزار کارفرما گسترش داده شده است.

بهترین فرصت‌های کاریابی آنلاین

علاوه بر آن اگر کارجو و فعال مشاغل پایه و نیمه‌پایه هستید، دیگر نگران پروسه‌های عجیب‌وغریب کاریابی آنلاین و آفلاین مانند تهیه و ساخت رزومه نباشید و با مراجعه به سامانه و ثبت مشخصات شخصی، حرفه ،مهارت و تجربه کاری از بهترین فرصت های شغلی متناسب با مهارتها و علاقمندی هایتان با خبر شوید و به کمک این سامانه برای کارفرمایان معتبر در این سامانه درخواست استخدام بفرستید.

اگر کارفرما هستید هم نیازی نیست انرژی خودتان را با برنامه‌های طولانی خواندن روزمه و تماس برای قرار مصاحبه و انجام مصاحبه هدر بدهید.

تنها کافی‌ست فرصت شغلی خود را روی سامانه ثبت کنید تا بهترین کارجوهای متناسب با فرصت شغلی شما برای شما درخواست استخدام بفرستند.

معرفی سرویس جدید و تغییر تام این سامانه استخدامی و کاریابی به بانی کار

امروز سامانه استخدامی سه ‌سوت جابز همزمان با تغییر نام تجاری خود به بانی ‌کار ، سرویس جدید دیگری نیز برای بهبود وضعیت جذب و استخدام برای کمک به کسب و کارها به بازار کار ایران ارایه کرده است.

سرویس جذب و استخدام نیروهای کار در رده های مختلف ( هدهانتینگ )! این سرویس جدید انجام فرآیند تخصصی، پیچیده و وقتگیر استخدام برای سازمان ها میباشد و سازمان ها میتوانند کلیه مراحل استخدام نیروی کار خود شامل جستجو، غربالگری، مصاحبه و استخدام نیروها را با خیال راحت به متخصصین هدهانتینگ بانی کار برون سپاری نمایند.

از این پس بانی کار استخدام نیروهای کارشناس، متخصص، ارشد و مدیر را برای همه رده های شغلی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، چه در شرکت‌های بزرگ و چه در کسب‌وکارهای خرد براحتی انجام خواهد داد.

ارسال نظر