شایان شلیله استعفا داد!

رسانه کلیک -  شایان شلیله یکی از اعضای هیئت مدیره کسب و کارهای اینترنتی طی نامه‌ای از ادامه راه و حضور در این انجمن کناره‌گیری کرد.

شایان شلیله استعفا داد!

در پی تکذیب استعفای شلیله توسط انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، شایان شلیله نامه اسعفای خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

تاریخ نامه استعفای شلیله از هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی مربوط به امروز، ۱۳ بهمن ۹۸ است.

شلیله در حساب توییتری خود دیروز و در واکنش به توییت وزیر ارتباطات که در آن به مصوبات شورای عالی پرداخته بود، نوشت: «هدف خوبی است. راه حل چیه؟ نظام مهندسی فناوری؟ جمع کردن اتحادیه؟ راه حل این نیست.»

او همچنین در رابطه با تشکیل نظام مهندسی فناوری و ارتباطات در توییتر خود نوشت: «‏تشکیل یک سازمانی به نام نظام مهندسی فناوری و ارتباطات، یعنی تبدیل چند تشکل صنفی و غیردولتی به نهادی سیاسی و البته کاملا دولتی. تمام اعضای تشکل هایی که در این طرح ادغام میشن باید استعفا بدن. برن پی کارشون. ما که رفتیم.»

او در خلال یک توییت دیگر نیز نوشت: «‏بزرگترین درس زندگیم رو از رییس انجمن صنفی گرفتم. وقتی که سر موضوع زبان برنامه نویسی بیسیس‌کر تحت فشار بود. همه ساکت بودن مبادا تیر و ترکشی بهشون بخوره. به عنوان یه کارآفرین پشتش دراومدم و ازش حمایت کردم. امروز دیدم که اشتباه کردم اون روز پشتشون رو خالی نکردم مثل بقیه.»

شلیله در خصوص علت استعفای خود از توضیح بیشتر و گفتگو با رسانه‌ها امنتاع کرده است اما ظاهرا توییت‌های او گویای همه چیز است. گفتنی است؛ شلیله در آبان ۹۸ از سمت دبیری انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی نیز کناره‌گیری کرده بود.

ارسال نظر