شناسایی رایزن های تجاری بین المللی و شرکت های مدیریت صادرات EMC

رسانه کلیک - کمیسیون صادرات نرم‌افزار و خدمات IT نصر تهران فراخوان شناسایی شرکت های ارایه‌دهنده خدمات رایزنی تجاری بین‌المللی و شرکت‌های کارگزار صادراتی توانمند در حوزه IT و ICT منطقه‌ای و شرکت‌های مدیریت صادرات EMC را در نوبت اول منتشر کرد.کمیسیون صادرات نرم‌افزار و خدمات IT نصر تهران، در راستای همگرایی بازیگران اصلی توسعه صادرات نرم‌افزار و خدمات و همچنین ایجاد فرصت مناسب‌تر برای شرکت‌های عضو، جهت بهره‌گیری از شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات صادراتی، و نیز جهت ارایه دستاوردها و توانایی اشخاص حقیقی و حقوقی و شناساندن ظرفیت‌های صادراتی بالقوه و بالفعل کشور، از شرکت‌های دارای شرایط به شرح زیر جهت همکاری و تعامل دعوت بعمل می آورد:

شناسایی رایزن های تجاری بین المللی و شرکت های مدیریت صادرات EMC

کمیسیون صادرات نرم‌افزار و خدمات IT نصر تهران، در راستای همگرایی بازیگران اصلی توسعه صادرات نرم‌افزار و خدمات و همچنین ایجاد فرصت مناسب‌تر برای شرکت‌های عضو، جهت بهره‌گیری از شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات صادراتی، و نیز جهت ارایه دستاوردها و توانایی اشخاص حقیقی و حقوقی و شناساندن ظرفیت‌های صادراتی بالقوه و بالفعل کشور، از شرکت‌های دارای شرایط به شرح زیر جهت همکاری و تعامل دعوت بعمل می آورد:

1. شرکت‌های فعال صادراتی که امکانات ویژه‌ فعالیت به عنوان رایزن تجاری و یا کارگزار تجاری در یک کشور خاص را دارند،
2. شرکت‌هایی که توانایی Matchmaking برای شرکت‌های صادراتی حوزه IT و ICT دارند،
3. شرکت‌های دارای تجربه کافی در صادرات و یا دارای نمایندگی منطقه‌ای در کشورهای خارجی،
علاقمندان و فعالان حوزه می‌توانند با تکمیل فرم برخط نسبت به اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل اقدام کنند.
پس از بررسی اولیه، به شرکت‌های متقاضی در قالب طرح جاری عصرانه گفتگوهای آنلاین صادراتی به مدت حداکثر ۴۵ دقیقه فرصت ارایه داده می‌شود. درصورت نیاز به مدت زمان بیشتر برای ارایه با سرکار خانم قوامی با شماره تلفن 88734499 داخلی 104 تماس حاصل فرمایید.
- کمیسیون از ارایه افراد به زبان انگلیسی در عصرانه گفتگوها، استقبال می‌کند. ویدیوی این ارایه‌ها توسط کمیسیون به فارسی زیرنویس خواهد شد. ویدئو نشست‌ها در اینستاگرام کمیسیون و لینکدین به آدرس TIG.SSEC قرار می گیرد.

ارسال نظر