طرح سوال از آذری جهرمی در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی

رسانه کلیک - آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح دیروز با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سوالات برخی نمایندگان پاسخ داد.

طرح سوال از آذری جهرمی در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی
حجت‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح سوال از آذری جهرمی در جلسه صبح دیروز ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۹ این کمیسیون خبر داد.
به نقل از ایسنا، حجت‌الله فیروزی در رابطه با طرح سوال از آذری جهرمی در کمیسیون صنایع افزود: محور سوال خانم معصومه پاشایی بهرام وضعیت شبکه و اینترنت در حوزه انتخابیه‌اش بود که پس از توضیحات وزیر، نماینده مردم مرند و جلفا برای حل مشکلات مذکور و انجام اقدامات لازم فرصتی تعیین کرد.
وی افزود: مچنین سوال آقای محمدحسین فرهنگی درباره توسعه شبکه مخابراتی در شهرک‌های صنعتی بود که وزیر دلایل عدم موفقیت در این حوزه را نبود منابع کافی دانست و مطرح کرد در صورتی که منابع مالی مورد نیاز تأمین شود اقدامات لازم برای تحقق این مهم صورت می‌گیرد.
فیروزی با اشاره به طرح سوال عباس مقتدایی از وزیر ارتباطات گفت: نحوه هزینه کرد درآمدهای مخابرات سوال نماینده اصفهان بود که در نهایت مقرر شد سوال وی در صحن علنی مطرح و بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از بررسی تقاضای برخی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان استاندارد خبر داد و آن را در دستور کار این کمیسیون خواند.
وی افزود: از آنجا که نمایندگان ایراداتی به کیفیت برخی محصولات مانند خودرو و مصالح ساختمانی داشتند، تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان استاندارد با حضور رئیس این سازمان در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظر