لوگوی جدید تپسی رونمایی شد

رسانه کلیک - لوگوی تپسی تغییر کرد. تپسی با انتشار ویدیویی در توییتر از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. تپسی رنگ نارنجی لوگوی جدید خود را یادآور تاکسی‌های نارنجی که سال‌ها قبل به جابه‌جایی مسافران می‌پرداختند، می‌داند.

لوگوی جدید تپسی رونمایی شد

بنابر آنچه که تپسی در این کلیپ به آن اشاره می‌کند، لوگوی جدید برگرفته شده از خطوط خیابان و تاکسی های نارنجی رنگ قدیمی است که البته به حرف «ت» الفبای فارسی و حرف اول اسم تپسی هم شباهت دارد.

تپسی در خصوص لوگو جدید می‌گوید: «زندگی در حرکت معنی پیدا می کند و همه ما به دنبال رسیدن به خواسته هایمان در تلاش هستیم. ما آمده ایم تا در مسیر حرکت شما در زندگی همراه تان باشیم و راه رسیدن شما را هموارتر کنیم. ما آمده ایم تا با استفاده از فناوری، هوشمندترین راه حل های حمل و نقل شهری در ایران را فراهم کنیم.»

لوگو جدید تپسی به زبان فارسی و انگلیسی است که به گفته تپسی، برای طراحی آن از فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته شده است.

تپسی در طراحی لوگو جدید خود از فونت دانا استفاده کرده که به عقیده شرکت این فونت نشان دهنده فرهنگ نوشتار ایرانی در دوران مدرن است. شکل حروف در فونت دانا با جنس گرافیک دیجیتال در محیط نرم‌افزاری هماهنگی دارند. این شیوه طراحی همچنین باعث سادگی شکل حروف شده که با هدف اصلی طراحی رابط‌های کاربری که همان ارتباط سریع و آسان است همسو باشند.

همچنین تپسی در کنار لوگوی جدید، آیکون‌های اختصاصی تازه‌ای را هم طراحی کرده تا با برند جدید شرکت هماهنگی ظاهری کافی را داشته باشند. تپسی تلاش کرده آیکون‌های جدید را ساده و ظریف طراحی کند تا سرعت خوانایی آنها برای کاربران نیز بالا باشد.

تپسی از چند روز پیش با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی و سوال از کاربران، به صورت غیر مستقیم به لوگوی جدید خود اشاره کرده بود.

ارسال نظر