ماینو ؛ استخر ایرانی استخراج رمز ارز

رسانه کلیک - ماینو ابزاریست ایرانی برای تجمیع قدرت پردازش استخراج رمز ارز در داخل کشور با استفاده از زیرساخت داخلی می‌توانید درآمدی پایدار و مطمئن داشته باشید.

ماینو ؛ استخر ایرانی استخراج رمز ارز

فعالان حوزه استخراج رمز ارز در ایران پس از طی کردن مراحل مختلف جهت دریافت مجوز و همچنین انشعاب مربوطه از وزارت نیرو می‌بایست جهت کسب درآمد از تجهیزات خود، آن‌ها را به یک استخر استخراج خارجی متصل نموده و به‌ناچار به آن شرکت نیز اعتماد نمایند. این امر باعث بروز نگرانی از بلوکه شدن دارایی این افراد به دلیل تحریم‌ها و یا عدم ایجاد اتصال پایدار به سرورهای آن‌ها در داخل ایران شده است. به همین دلیل در چند ماه گذشته شاهد ایجاد استخرهای استخراج رمز ارز در داخل بوده‌ایم. یکی از جوان‌ترین و البته قدرتمندترین آن‌ها محصولی به نام " ماینو" می‌باشد.

سجاد کرمی مدیر عامل شرکت زنجیره بلوک رمز پرداز در خصوص معرفی محصول ماینو به عنوان یک استخر ایرانی استخراج رمز ارز چنین گفت: ماینو، یک استخر استخراج رمز ارز در ایران می‌باشد که با استفاده از چندین سرور در داخل و خارج از کشور توانسته است فرایند استخراج رمز ارز را برای فعالان این حوزه در داخل و خارج از کشور تسهیل نماید. پروژه ماینو تنها یک استخر استخراج نمی‌باشد. بلکه سعی شده است خدمات آن با توجه به نیازهای داخلی در حوزه تبدیل رمز ارزهای استخراج شده به ارز رایج کشور بدون دریافت کارمزد انتقال و استفاده فعالان حوزه استخراج رمز ارز در داخل کشور از مشتوق های وزارت محترم نیرو در خصوص دریافت تخفیف در تعرفه برق ماینینگ، بومی سازی گردد.

وی در ادامه گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات شایسته و البته متمایز به کاربران خود تصمیم بر ارائه نرم افزار نظارت و مانیتورینگ بر مزارع استخراج به کاربران خود گردیده است. این اقدام از سوی یک استخر استخراج رمز ارز در دنیا بی سابقه بوده و کاربران تاکنون برای استفاده از این خدمات ملزم به تهیه نرم افزارهای مشابه به صورت مستقل بوده‌اند. ترکیب این ۲ محصول با هم می‌تواند باعث ایجاد بازدهی حداکثری در میزان درآمد و جلوگیری از بروز خسارات و همچنین کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری این مزارع گردد.

به گفته کرمی روش تسهیم و پرداخت درآمد کاربران از نوع PPS+ می‌باشد. در این روش پرداختی، درآمد کاربران شامل ۲ قسمت می‌باشد. یک قسمت سود قطعی کاربران بر اساس میزان قدرت به اشتراک شده است که این درآمد فارغ از احتمال ایجاد بلاک جدید به حساب کاربر لحاظ می‌گردد و قسمت دوم این درآمد مابهالتفاوت درآمد قسمت اول با کارمزد عایدی از ایجاد بلاک جدید می‌باشد. لذا در این نوع از پرداخت ریسک ایجاد بلاک با استخر بوده و کاربر می‌تواند از درآمد حداکثری نسبت به سایر استخرها بهره مند شوند. همچنین با وجود سرورهای متعدد ماینو در داخل و خارج از کشور، کاربران آن نیز می‌توانند بدون نگرانی در ایجاد اختلال در شبکه اینترنت و یا محدودیت اعمال شده از سوی استخرهای خارجی نسبت با کاربران ایران، اقدام به استخراج پایدار رمز ارز نمایند.

کرمی در خصوص سایر امکانات سامانه فوق اضافه کرد: تمامی کاربران ماینو می‌تواند در صورت نیاز جهت استفاده از خدمات ماینو، عملیات استخراج رمز ارز را بر روی سرورهای شخصی و اختصاصی خود انجام دهند. در این حالت تمامی داده‌های ارسالی و دریافتی بر روی این سرورها خواهد بود که خود می‌تواند باعث ایجاد افزایش ضریب ایمنی داده‌ها شود. هرچند استفاده از این خدمات اختیاری بوده و کاربران در صورت عدم احساس نیاز به خدمت فوق می‌توانند از سرورهای عمومی آن با حفظ قوانین محرمانگی و رعایت اصول حریم خصوصی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: این خدمت می‌تواند برای مزارع بزرگ استخراج رمز ارز جذاب و کاربردی باشد.

یکی از مشکلات فعالان حوزه استخراج رمز ارز در ایران، نقد کردن درآمد حاصله از این صنعت در یک بستر امن و البته با حداقل هزینه‌های جانبی بوده است. ماینو این امکان را به کاربران خود می‌دهد که در صورت صلاحدید به جای دریافت رمز ارز حاصل شده، معادل ریالی آن را بدون هزینه کارمزد انتقال رمز ارز در شبکه، در پایان هر روز به شرط رسیدن به حد نصاب مورد نظر در حساب بانکی خود دریافت نمایند.

لازم به ذکر است نرخ تبدیل لحظه‌ای رمز ارزها در حساب کاربری افراد قابل مشاهده می‌باشد.

و اما یکی از مهمترین خدمات ماینو، ارائه گزارش کامل از عملکرد کاربران به آنان با تأیید شرکت زنجیره بلوک رمز پرداز به عنوان شخص حقوقی ارائه دهنده این خدمات می‌باشد.

کرمی با اشاره به این موضوع افزود: بر اساس بند ۳-۴ مصوبه وزارت محترم نیرو در خصوص تخفیف ۱۵ درصدی تعرفه نیرو برق ماینینگ و همچنین ماهیت ماینو به عنوان یک استخر ایرانی استخراج رمز ارز، مذاکراتی با این وزارت خانه جهت بهره مندی کاربران ماینو از این طرح تشویقی را شروع کرده است که امیدواریم با استناد به گزارشات ارائه شده به کاربران، آنان بتوانند بدون مشکل و محدودیت از این بند قانونی جهت کاهش هزینه‌های خود استفاده نمایند.

ارسال نظر