محمد خلج قاسم‌آبادی، جانشین ژوبین علاقبند و مدیرعامل اسنپ شد

رسانه کلیک - محمد خلج که پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی هم بوده که حالا زمام‌دار یکی از بزرگترین استارتاپ‌های ایرانی با بیش از ۱۵۰۰ کارمند و بیش از دو میلیون راننده شاغل در ناوگان حمل و نقل شهری ایران است.

محمد خلج قاسم‌آبادی، جانشین ژوبین علاقبند و مدیرعامل اسنپ شد

به نقل از پیوست، رفتن ژوبین علاقبند مدیرعامل پیشین زیراکس ایران و صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه، می‌تواند نشانه آشکاری از تغییر بافت مدیریتی و سهام‌داری این گروه به نفع بازیگران بومی باشد.

ژوبین علاقبند مدیرعامل سابق اسنپ اخیرا بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل به عنوان یکی از سهامداران گروه اینترنتی ایران در واکنش به اتهام انحصارگرایی گروه اسنپ در قبال رقبا گفت ما در ایرانسل و شرکت‌های زیرمجموعه خود هیچ وقت به دنبال انحصارگرایی نبوده و نیستیم و حتی آمادگی این را داشتیم تا مجموعه چیلیوری در اسنپ‌فود ادغام (M&A) شود. پیش‌تر چیلیوری اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی و انحصارگرایی رقیب خود دست از این بازار می‌کشد.

با مستقر شدن محمد خلج به عنوانی سکاندار جدید این مجموعه طی روزهای اخیر باید دید، شنیده‌ها در مورد خروج سهام‌داران اروپایی‌تبار اسنپ از ترکیبی که در حال حاضر متشکل از ایرانسل،‌ ام‌تی‌ان و هایپر استار است چقدر صحیح است؟

محمد خلج مدیرعامل اسنپ محمد خلج مدیرعامل اسنپ
ارسال نظر