مذاکره چیلیوری با دیجی کالا برای جذب سرمایه

رسانه کلیک - چند روزی است خبرهایی در رابطه با ورود دیجی کالا به عنوان سرمایه گذار به چیلیوری و تغییر نامش به دیجی فود منتشر می شود. چیلیوری با انتشار بیانیه ای در این رابطه توضیح داد.

مذاکره چیلیوری با دیجی کالا برای جذب سرمایه

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکذیب خرید خود توسط دیجی‌کالا تاکید کرده که آنها در حال مذاکره برای فروش خود به دیجی‌کالا نیستند؛ بلکه در مرحله مذاکره برای جذب سرمایه از سمت این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیکی قرار دارند.

در این بیانیه ‌ با اشاره به این موضوع آمده است :

«در روزهای اخیر خبر نادقیقی مبنی بر خرید چیلیوری توسط دیجی‌کالا منتشر شده است. چیلیوری در ماه‌های گذشته با سرمایه‌گذاران متعددی برای جذب سرمایه در‌حال مذاکره بوده است. موضوع سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در چیلیوری همچنان در حال بررسی بوده و مذاکرات هنوز نهایی نشده است .»

در این بیانیه‌ تاکید شده است که با توجه به این نکته که دیجی‌کالا پیش از این نیز سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در حوزه‌های مختلف داشته است، این سرمایه‌گذاری، در‌ صورت نهایی شدن، می‌تواند به توسعه فعالیت‌های استارتاپی همچون چیلیوری با پتانسیل رشد بالا کمک کند. در پایان این بیانیه نیز اعلام شده که چیلیوری همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و جزئیات این سرمایه‌گذاری احتمالی، بعد از نهایی شدن توافقات نیز اعلام خواهد شد.

ارسال نظر