نمایشگاه الکامپ ۲۶ به تعویق افتاد

رسانه کلیک - سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تعویق نمایشگاه الکامپ ۲۶ به دلیل ادامه روند شیوع کرونا در کشور خبر داد.

نمایشگاه الکامپ ۲۶ به تعویق افتاد

این سازمان امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل مهار نشدن کرونا در کشور تصمیم گرفته که برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۶ را به ماه‌های پایانی امسال موکول کند.

متن بیانیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به شرح زیر است.

ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ ضمن سپاس از استقبال دلگرم‌کننده شرکت ها، استارت آپ ها و سازمان های دولتی که منجر به پیش ثبت نامی بی سابقه برای بيش از ٣٠ هزار متربع فضای نمايشگاهی و ٧٠٠ شركت کننده شد، اعلام می‌کند با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان وجود دارد تاريخ برگزاری نمايشگاه الكامپ به ماه های پايانی سال جاری موكول می شود.

تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعايت كليه پروتكل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترك با شركت سهامی نمايشگاه های بين المللی گرفته شده و تیم برگزاری بزرگترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده بودند پوزش می‌طلبد.

ستاد اجرایی الکامپ با پایش شرایط، اولویت خود را برگزاری نمایشگاه با ایمن‌ترین روش‌های ممکن اعلام و زمان جدید و نحوه برگزاری به محض آماده شدن به اطلاع علاقه‌مندان توسعه فضای فناوری اطلاعات ایران خواهد رسید.

ارسال نظر